Nieuwe spelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

robdgr

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2001
Office versie
Microsoft 365
Volgens diverse bronnen zou de nieuwe spelling, die binnenkort ingaat, op de MS-site te vinden zijn. Helaas niet. Weet iemand waar de nieuwe woordenlijst voor MS-Office wel te vinden is?

Laatst bewerkt:
Ik roep op om de nieuwe spelling te negeren!
Gaat nergens over...
Zometeen dan schrijft de ene helft van nederland zus en de andere helft (de huidige schoolgangers) doen het zo... wordt ''eén grote warboel :D

@Sarvo:

Krijgen we dan niet JUIST een grote warboel?

Kinderen gaan nu de nieuwe spelling op school leren, als wij nu niet meegaan dan schrijven wij het anders als zij het op school leren.

Ik zeg wel heel eerlijk dat die nieuwe spelling nergens opslaat, het zou net zoiets zijn als een hond ineens kat gaan noemen....en dat snap ik niet....

Helemaal om te lachen vind ik toch wel het woord ochtendappel......doet mij totaal ergens anders aan denken:p

En een grote aanfluiting was het toch wel om eerst Bart Chabot in discussie te zien met iemand van de TaalUnie tegen de nieuwe spelling ( onder het mom: de taal is van de mensen) en daarna HEM te zien in de reclamespot van het groene boekje:rolleyes:
Meneer had deze snabbel zeker nodig voor zijn kerstdiner ofzo...

@Dutchdavid:

De discussie over het gebruik van de nieuwe spelling is voor mij niet zo interessant. Ik ben nog steeds op zoek naar de woordenlijst voor Office 2003

Jan,

Dank voor je reactie. De file van Microsoft meldt dat de verwachte versie niet wordt gevonden, terwijl ik toch echt 2003 draai. De lijst van Taalunieversum is inderdaad niet te downloaden.

Groet,

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan