• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Nieuwe taak toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjilien

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2009
Dag Excel Goeroe´s!

Zie bijgevoegd bestand. Ik wil een macro aan ´Nieuwe taak´ toevoegen die bij ´wie´ een naam in vult, bij ´startdatum´ de huidige datum en bij ´Voltooid´ wordt uitgevoerd (hier hangt een validatie aan vast die behouden moet blijven). Nu komt het moeilijkste: Elke keer als er een nieuwe taak aangemaakt wordt moet er een nieuwe regel gemaakt worden zodat niets overschreven wordt.

Wie o wie helpt mij hierbij.

Mijn dank is groot!:thumb:

Bijlagen

bedoel je misschien, de optie met formulieren (zie bijlage)?

Engels data => form

NL extra => formulieren

heb een aangepast bestandje geupload.

Met vriendelijke groeten,

Oeldere

Bijlagen

Hey hallo,

Bedankt voor je reactie. Ik heb echter geen duidelijk beeld van wat je nu bedoeld. Het bestand wat je als bijlage er bij hebt gedaan biedt mij iig geen oplossing. Ik werk met Office 2003....misschien dat dat iets uit maakt?

Hey hallo,

Bedankt voor je reactie. Ik heb echter geen duidelijk beeld van wat je nu bedoeld. Het bestand wat je als bijlage er bij hebt gedaan biedt mij iig geen oplossing. Ik werk met Office 2003....misschien dat dat iets uit maakt?

Dat maakt eerlijk gezegd niet uit, maar hoe wordt de naam toegevoegd?
Via inputbox oid?

Je kunt de code overigens laten zoeken naar de laatst ingevulde regel.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Hey hallo,

Dan is het mij niet geheel duidelijk.

Leg eens ff op een andere manier uit wat je wilt bereiken.

Met vriendelijke groeten,

Oeldere

Hallo,

Bedankt voor de moeite heren!
Ben voor mijn werk af en toe een paar dagen in het buitenland, probeer zo snel mogelijk te reageren.

Ik wil eigenlijk gewoon dat als er op de knop ´nieuwe taak´ geklikt wordt er automatisch wat dingen gevuld worden (zie post 1). Bij het wederom aanklikken van de button ´nieuwe taak´ moet deze niet de vorige regel overschrijven maar er onder komen te staan...

Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen. Vast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan