Nieuwe taal Office 2016

• Onderwerp starter Onderwerp starter Venga
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Venga

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2014
Hallo mensen,

Ik heb gisteren Office 2016 Pro Plus geïnstalleerd, maar deze is in het Engels. Daar is op zich niets mis mee, maar ik zou 'm toch graag in het Nederlands willen hebben.

Ik heb het Nederlandse taalpakket via deze pagina gedownload.

Ik open het installatie programma, maar krijg deze melding;

Naamloos.png

Het lijkt erop dat Office zichzelf compleet opnieuw wil laten installeren? Ik hoef alleen maar de taal :)

Wat doe ik hieraan?

Alvast bedankt,
Venga.

------
Windows 10 Pro 64-bit
Office 2016 64-bit

Je hebt toch hopelijk niet de 64 bits versie van Office geïnstalleerd?

Of de-installeer de 64 bits versie en pak de 32-bits variant. Tenzij je zeker weet dat je nooit documenten hoeft uit te wisselen met andere gebruikers die wél de standaardversie (oftewel: de ook door Microsoft aanbevolen) 32 bits versie gebruiken.

Dat zou inderdaad een nog betere optie zijn, ikzelf gebruik ook Office 2016, Nederlands, 32-bits.

Wauw, ik wist niet dat dat zo'n verschil maakte :rolleyes:

Nou ja, dat ga ik dan maar doen. Jullie horen wel of 't dan wel lukt.

Groetjes

----
UPDATE: dat had ik misschien beter niet kunnen doen ... :confused:

Krijg nu bij installeren deze melding:
Naamloos.png

Uiteraard de 64-bit helemaal verwijderd en zelfs een Fix-It gedaan.

:rolleyes:

Laatst bewerkt:
En krijg je deze melding bij het opnieuw installeren?

Ik heb 64-bit verwijderd, vervolgens 32-bit geïnstalleerd via een ISO, nu krijg ik weer een andere melding:

Naamloos.png

De Engelse versie werkt goed, maar wanneer ik dus met setuplanguagepack.x86.nl-nl_.exe Nederlands wil installeren krijg ik bovenstaande.

:rolleyes:

Jep, maar ik zal het nog eens proberen.

Nee werkt niet.

Nog ideeën iemand?

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels een schone installatie van Windows gedaan, en daarna Office 2016 32-bit (weer in het Engels) geïnstalleerd.

Bij het uitvoeren van setuplanguagepack.x86.nl-nl_.exe die ik hier vandaan heb, krijg ik de volgende foutmelding:

Naamloos.png

Het begint me nu toch wel een beetje te irriteren :rolleyes:

Blijkbaar werkt het taalpakket niet samen met de manier waarop Office geïnstalleerd is (installatie is MSO-gebaseerd, taalpakket C2R (Click to Run)). Vreemd. Overigens liep ik eerder ook met Office 16 tegen hetzelfde probleem aan. Ik kon de C2R-versie niet activeren. Ik denk dat er niets anders op zit dan Office weer opnieuw te installeren met een op ISO gebaseerd installatiemedium (gelijk de NL versie downloaden?).

Laatst bewerkt:
Dat wordt de zoveelste keer installeren :rolleyes:

Maar goed dat moet dan maar. Bedankt!

Om je wat te helpen, dit is de bestandsnaam van het ISO-bestand van Microsoft Office 2016 Professional Plus, de Nederlandse 32-bits versie:

Code:
SW_DVD5_Office_Professional_Plus_2016_W32_Dutch_MLF_X20-41326.iso

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan