Nieuwe telefoon maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
/me vindt de C55 met blauw scherm ook veel mooier dan de oranje
maar das je eigen keus breez...als jij de oranje mooier vindt dan de blauwe...dan moet je die nemen :thumb: :)

Nokia 6610

ik heb vandaag een Nokia 6610 gekocht en ben er al uren mee aan het spelen, het is een mooi strak toestel en inderdaad wat lerosa zegt de radio doet het erg goed, de beltonen klinken erg goed en hard als je dat wilt, moet het verder nog ondervinden, maar tot nu toe prima indruk

Ik heb inmiddels de nieuwe telefoon ontvangen.. hieronder wat pics :

Image1.jpg

Image3.jpg

Image4.jpg

Beetje brak maar goed..

Echt top toestel, krijg over een paar dagen een datakabel zodat ik er apps, games, ringtones en logo's op kan zetten.. :D :cool:

even wat misverstanden uit de wereld helpen:

sms's worden niet alleen opgeslagen op de simkaart. Veel(ietsduurdere) telefoons hebben een extra toestelgehuegen waar behalve namen (met adressen,email,etc) ook smsjes opgeslagen worden. Op mijn nokia 7210 zitten er nu 130 ongeveer. Telefoon vertraagt er wel iets door.

O2 abonnement is idd wel goedkoop, maar de 500 belminuten zijn alleen naar vast en o2 mobiel. Ken persoonlijk weinig mensen met o2 en bel meestal mobiel, dus dan is dit abonenment ineens een stuk duurder. Dit was hun enige abonnement, maar ze gaven geen korting op mobiele telefoons (heel soms op internet iets, maar niet veel). Ze gingen er van uit dat iedereen wel een mobiel heeft en nu gewoon op zoek zijn naar een goedkoop abonnement. Ze hebben de markt verkeerd ingeschat en zijn er dus nu weer op terug gekomen. Vandaar de naamsveranderingen.

T-mobile is niet zo slecht meer en is misschien wel de derde beste provider van nederland (kpn en vodafone staan er boven, maar zijn weer een stuk duurder).

De prijs van je telefoon hangt natuurlijk helemaal af van je abo, dus misschien had je een wat geavanceerdere kunnen nemen voor dezelfde prijs ..

Ik heb een Imode toestel (Nec 22i)
Ik kan in totaal 424 smsjes kwijt. Waar van 25 op de simkaart en 199 op de telefoon. Voor mij meer dan voldoende.
Verder heeft het toestel: 4096 kleuren, dubbel display. (De voorste dus het klepje heeft 12 verschillende display kleuren), verwisselbare frontjes, gesprekken opnemen en later afluisteren, memorecorder, 40 tonig polyfonisch belgeluid, 500 namen + tel nrs in het TOESTEL dus niet op de sim, standby tijd van ongeveer 6dagen. Ligt er maar net aan hoeveel dat je belt of hoevaak je gebruik maakt van imode. Want dit vreet wel stroom. OW en het wat ik echt een +punt vindt is dat ie tegen een stootje kan. En dat is bij mij echt wel nodig. -punt is dat er geen handsfree functie opzit terwijl de speaker dit makkelijk aan zou moeten kunnen. Want de beltonen knallen uit het toestel. Tot zelfs in erg luide omgeving hoor ik hem nog!

Groetzels

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Sparkle
Ik heb een Imode toestel (Nec 22i)
Ik kan in totaal 424 smsjes kwijt. Waar van 25 op de simkaart en 199 op de telefoon. Voor mij meer dan voldoende.

Groetzels

dan tel ik er maar 224 :p

Het is niet nodig te reageren in een topic van 2003.

Daarom voorzie ik deze maar van een mooi slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan