nieuwe telefoon,maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickon789

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
ik heb op dit moment een nokia 1600 met T-mobile prepaid.
een best betrouwbare telefoon zonder fratsen.:thumb:

Inmiddels ben ik al paar maanden 18 en denk ik dat een abbonoment goedkoper zal zijn.

nu wil ik graag een nieuwe telefoon, maar nu 1 met iets meer functies (bluetooth,Camera en eventueel navigatie enzovoort).
maar ook graag met mobiel internet.

met nokia heb ik goede ervaring,en mijn voorkeur gaat ook weer uit naar een nokia,maar sta ook wel open voor andere merken.

maar nu zie ik door de bomen het bos niej meer.

nou nu komt het:
wat is nou een goede degelijke,betrouwbare mobiel die aan mijn eissen voldoet?
en welke provider? is iemand te spreken over Rabo mobiel,ik ben zelf bij de rabo en dat lijkt me ook makkelijk???

koop een los toestel....
neem een sim only abbonement
zo ben je goedkoper uit dan met een provider gebonden abbonement.
navigatie op je mobiel......aardig maar waar wil je dat voor gebruiken
denk eens goed na over wat je precies wilt.
Rabo mobiel ken ik niet ?

Misschien de Nokia 5500 Sport?

Kan je o.a ook TomTom6 op draaien. Moet je natuurlijk wel ff een gps-ontvanger bijkopen.

Geen idee verder bij welke abbo's je deze kan krijgen.

telefoon kiezen

Als je echt navigatie op je toestel wilt en een Nokia dan raad ik je de Nokia N73 aan, deze heeft bleutooth, navigatie enz.

Maar als je denkt wat moet ik in godsnaam met navigatie (je hebt zeer waarschijnlijk toch nog geen auto) dan raad ik je de Nokia 6230i aan.
Dit is al een iets ouder toestel, maar nog steeds heel gangbaar.
Hij beschikt oa over bleutooth, infrarood, mms, wap (internet dus), en een 1.3 megapixels camara.
En het is een heel degelijk toestel.
Hij kost los nog zo´n € 160,= en dat is een hele redelijke prijs voor dit toestel.

suc6

Ik zou gaan voor de N80 of de N95 , de meest complete toestellen van het moment !!

ik ga gewoon heel even wachten op de n95 8 gb versie :D

Ik ben ook bezig met rabo mobiel, en na informatie krijg je een abo van orange.
het nadeel van orange is dat daar de dekking niet overal niet zo goed is.
het is daarvoor verstandig om een orange prepay kaartje te bestellen om te te testen of
het voldoet aan je verwachtingen. Dat is erg verstandig om een teleurstelling te voor komen
van een abo van 2 jaar.

het abo bestaat uit een € 10,-- voor 100 bel minuten en buiten het bundel van € 0,10 per minuut.

voor een globale overzicht van de dekking kun je even hier kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan