nieuwe telefoon met GOEIE mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben94

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Hallo allemaal,
Als muziekfanaat heb ik los een mp3 en een telefoon.
Maar, mijn mp3 heb ik een hekel aan en mijn telefoon begint na 3 jaar kuren te vertonen:confused:
Dus, ben ik nu op zoek naar een telefoon die tweedehands zo'n €75 kost. Hij moet mijn mobieltje en mp3 vervangen.
Aangezien de meeste mensen een telefoon na 6 maanden weer afschrijven en voor een fractie van de nieuwprijs te koop zetten (hier in de omgeving op mplaats 500 telefoons), zoek ik 2ehands.
De telefoon moet iig een GOEDE mp3speler hebben, met, als t bestaat een gewone koptelefooningang.
Er MOET extern geheugen van minimaal 8 of 16GB in kunnen
Een camera, ik schaam me ervoor (ben fotograaf) moet er eigenlijk wel inzitten, voor handige dingetjes als foto van het schoolrooster als achtergrond.

Hebt u ideeen? Deel ze!:)

Bedankt!

De samsung star qwerty lijkt mij wel wat.
En 3,5mm audio jack, touch screen en qwerty toetsenbord.

Maar dus de hoofdvraag: What about the MP3?
Heeft ie equalisers, werkt ie ook als het scherm uit is etc.

ik hem zelf de samsung star met mp3 is samsung de fijnste, zover ik weet hebben alle telefoons van samsung achtergrond afspelen
die speelt de muziek gewoon af ook waneer je bijv. foto's kijke of aant smsen bent
ook is het fijn dat je de telefoon weer kunt vergrendel en de muziek blijft aan 1 nadeel van de star is dat er geen normale oortjes inpassen bij de star zitten deze inbegrepen en nieuwe kosten 20 euro

ik hoop dat je zo genoeg info hebt over de star als je nog meer info wilt vraag maar :thumb:

€75,- voor een mobiele telefoon met die eisen lijkt mij aardig aan de lage kant. :(

Elke nederlander wil zo min mogelijk betalen maar je moet realistisch blijven.
Je krijgt ook geen Ferrari voor de prijs van een Daihatsu.

Maar goed: gezien het budget lijken mij de meeste, zo niet alle, smartphones/touchscreens al af te vallen.

Net iets boven je budget de Nokia 2700 Classic: http://tweakers.net/pricewatch/237717/nokia-2700-classic-zwart.html#tab:info

bedankt lolfunner, maar aangezien er geen normale koptelefoon op kan (toch) glijdt ie weer af...

Tha Devil, bedankt voor het antwoorden, maar ik denk dat ik t iets verkeerd heb uitgelegd.
Ik wil een tweedehands telefoon kopen die tweedehands rond de €75 is.
Dat kan, want als ik op marktplaats in de buurt zoek, kom ik op 500 telefoons die allemaal voor een redelijk lage prijs aangeboden worden. Dat is denk ik, omdat veel mensen na 6 of 12 maanden als hun abonnement is afgelopen een nieuw abonnement met telefoon aanschaffen, en dus blijft de ''ouwe'' liggen, die ze tweedehands proberen te verkopen.
Ik hoorde ook nog iets over de nokia x3, dat zou een muziektelefoon zijn.

Bedankt :thumb:

net zoals de anderen hierboven al zijden Samsung is qua muziek het beste en meer functie's en zou ook de samsung star met querty toetsenbord nemen, en voor het hardere geluid zou ik op de computer MP3Gain downloaden en daarmee eerst het muziek versterken en daarna op de telefoon zelf zetten

sander2

De slechte reviews laten me de Samsung denk ik toch gaan...
De goedkope Nokia muziektelefoon lijkt me de beste optie, hoewel ik een touchscreen ook wel leuk vind (maar zoiets raak je misschien weer zat).
Mijn telefoon doet t op t moment weer even, maar ik ga toch eens wat meer naar de Nokia X3 kijken:)

Jeetje!
Das niet duur:)
Het vergelijken gaat van start:confused:
Btw, een redelijke tijd een alcatel gehad, en ben er erg blij mee, dus misschien...

Ja, nu denk ik de opvolger van mijn telefoon gevonden: De Alcatel OT-880.
Een aantal van die leuke dingetjes als toetsenbord (misschien toch handig bij smsen), radio, mp3 met die goeie accu natuurlijk.
Ik heb al 2 Alcatels gehad, en heb er nooit problemen mee gehad, morgen ga ik kijken in de stad. Maar op webshops is hij nergens (nog) te vinden, hoe kan dat?

Ja, nu denk ik de opvolger van mijn telefoon gevonden: De Alcatel OT-880.
Een aantal van die leuke dingetjes als toetsenbord (misschien toch handig bij smsen), radio, mp3 met die goeie accu natuurlijk.
Ik heb al 2 Alcatels gehad, en heb er nooit problemen mee gehad, morgen ga ik kijken in de stad. Maar op webshops is hij nergens (nog) te vinden, hoe kan dat?

In week 31 zou deze Alcatel OT-880 te koop zijn, anders dus de 802 van Alcatel. Die is er al.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan