Nieuwe telefoon met wifi 150 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

xlordingo

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hoi !

Onlangs is mijn HTC Touch pro gestolen :confused: en daarom wil ik graag een nieuwe telefoon aanschaffen.
Op mijn HTC had ik wifi en dit was echt heel handig voor mij, daarom wil ik een nieuwe telefoon met wifi alleen veel geld heb ik niet.. Denk maar aan 150 euro max..
Zelf kan ik geen telefoon met wifi vinden voor deze prijs. (op de samsung star wifi na)

Dan schijnt er een versie te zijn van de samsung star die ook wifi heeft.. dus dan google ik samsung star wifi en dan staat bij de beschrijving dat deze wifi heeft, maar bij specificaties staat er dat deze geen wifi heeft. Ook meen ik ergens gelezen te hebben dat deze telefoon niet automatisch wifi kan vinden.

Kan iemand voor mij een telefoon uitzoeken met wifi voor max 150 euro?
Kan iemand bevestigen of er een samsung star is met wifi, en deze automatisch wifi connecties kan vinden?

Alvast ontzettend bedankt :thumb:

Lucas

Deze telefoon is geen 150 euro (of 171 ) ;)

Laatst bewerkt:
Deze ziet er wel mooi uit voor deze prijs.. thanks :) ik ga nog even doorzoeken op deze site..

Nee, ik had 'm 2ehands overgenomen van een vriend van mij.. zonder doosje en etc zodat ik vrij weinig kon bij de politie enzo :confused:

Volgens mij valt dat er ook onder. http://www.consumentenbond.nl/test/...eidsverzekeringen-particulieren/extra/wat-is/ weet het niet zeker hoor, gelukkig nog nooit meegemaakt. maar jou bezit zou gewoon moeten worden verzekerd en als jou vriend getuigd dat jij het van hem hebt gekocht voor: zeg maar 2000 euro(maak je een leuke winst:p) heb je kans dat het eronder valt. ik zou het nog even proberen. maarja in ieder geval succes:thumb:

Ik denk dat 't al te laat is om dit aan te geven.. Al 4 maanden ofso.. ;)

Ik besef eigenlijk dat wanneer ik een telefoon met wifi voor deze prijsklasse wil kopen, dat ik dan erg veel moet inleveren op kwaliteit. Daarom zit ik er nu aan te denken om bijv. voor 170 een "nieuw in doos" telefoon te kopen.

Lucas

Je zou ook via marktplaats een high end toestel kunnen kopen voor rond de 200 euro.. je moet er maar eens rondkijken.

Dan heb je toch goede kwalteit hardware etc, en toch voor relatief weinig geld.

Grt

Rens

Ja daar zit ook al naar te kijken, maar 't liefst heb ik natuurlijk wel een nieuwe telefoon en als ik een nieuwe telefoon koop zijn dit eigenlijk mijn beste opties.

Lucas

Gewoon 1 van die nokias kiezen. Dat is in mijn mening het beste merk die er is ( en Sony erriccson).

Samsung........NEE

Blackberry: heb je kans dat de kwaliteit idd slecht is. smartphones zijn duur, en dat is het zo goedkoop. dat kan slecht zijn.

Zet dit verhaaltje gewoon op tweakers. Krijg je van alles aangeboden en kan je kiezen.:thumb:

samsung ligt mij idd niet lekker.. Toch denk ik dat de blackberry de beste kwaliteit heeft, en daarna de nokia..
Maar ik ga denk ik gewoon zoeken voor 2ehandsje op internet..

Lucas

Hoi,

Ik zou toch maar voor de nokias gaan maar dat moet je zelf weten, want ik denk dat de verhoudeing van de blackberry niet goed is.
lage prijs/lage kwaliteit. \maar dat is aan jou. Zeg gewoon hier en dan krijg je wat

HTC Tattoo, Vodafone prepaid toestel (deze is simlockvrij!!!) 149,99 Bij de Belcompany.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan