Nieuwe telefoon, welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Beste allemaal,

Ik ben op dit moment in het bezit van een ipod touch 4g en een nokia 6021.

Nu ben ik van plan om een simlockvrije telefoon te kopen waarmee ik ook muziek kan luisteren.
Ik word namelijk gek van het altijd bijde bij me dragen.

Het punt is alleen dat ik eigenlijk een telefoon zoek die niet te snel kapot gaat, maar wel een smartphone met wifi/3g mogelijkheid en de mogelijkheid voor apps.
Of zijn er ook hoesjes te koop waardoor je smartphone minder snel stuk gaat? Dan bedoel ik voornamelijk het glas.

Ik ben zelf totaal niet thuis in de telefoonwereld dus ik hoop dat iemand
mij wat smartphones aan kan raden.

Mvg,
Drioras

Hoeveel wil je maximum besteden aan die telefoon,exclusief beschermingshoesje???

Er zijn zooooooo veel telefoons. Ik ben ook aan vervanging toe.

Ik ben een google fan, dus wacht ik op de nexus 5
Geweldige telefoon voor goede prijs... Bekijk die ook eens ;)

Bedankt voor de reacties!

Ik zou rond de 250-300 euro willen uitgeven. Ik zoek wel een telefoon waar me huidige simkaart in kan, en ik weet niet wat voor formaat simkaart ik op het moment heb.

Laatst bewerkt:
Ah ik zal hier naar gaan kijken!

Als ik mijn simkaart laat verkleinen, word dit dan een micro sim of een nano sim?

Mijn oog viel ook op de Nexus 4 vanwege de snelle processor. Het nadeel is dat deze alleen geen uitbreidbaar geheugen heeft. Weet iemand een mooi alternatief voor deze telefoon?

Laatst bewerkt:
word dit dan een micro sim of een nano sim?
Volgens mij kunnen deze beide gemaakt worden
sim_cards.jpg

Nexus 4 is idd een goede telefoon. Ik deze is niet te vergelijken met andere merken, aangezien het door google onderhouden wordt.

@ginojo

Ik zag dat de nexus 4 rond de €250,- euro ligt in de "playstore".

Wat is de playstore precies?

Mvg,
Drioras

Kijk bij de producten van Alcatel, ik heb gehoord dat ze erg veel kwaliteit leveren voor een lage prijs

De playstore is de winkel van Google. daarin verkopen zij hun telefoons.
Helaas kunnen wij hier in nederland nog niets hiervan bestellen. Hopelijk komt hier heel snel verandering in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan