Nieuwe Telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

HDGamer2

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2012
Hallo,

Ik zoek al een tijdje een Telefoon.
Heb zelf de iPhone 4s.
Ondanks ik een hele grote Apple fan ben.... Wil ik terug stappen op Android (Samsung Galaxy).
Ik zoek een telefoon met de Prijs onder de : €400,-
Het liefst rond de : €350,-
Ik heb zelf al even rond gezocht maar vond het lastig

Mvg,

HDGamer2

Hoezo, terug ?, Een Android toestel is echt geen stap terug hoor, eerder voorwaarts. Maar goed, dit terzijde.

Moeilijk aan te komen, maar een zeer goed toestel: de One plus.

Waar je op moet letten: ramgeheugen: minimaal 1gb. Zéker geen 512mb!.
Schermresolutie, 1024x768 is toch wel het minste.
Processor, 1,2 is minimaal, hoger is beter.
4.4.2 als minimaal OS.

Welk merk beter is ?, geen idee, daar kan ik geen oordeel over geven.

voor onder de 350,- kan je als je een samsung wilt een samsung galaxy s4 (black edition) en als dat niet perse moet dan zou je ook nog een nexus 5 kunnen nemen. De nexus 5 is nieuwer en de update naar android L wordt nu ook al uitgerold en is ook altijd als eerste voorzien van updates ook is hij een stuk sneller, omdat hij op stock android draait. En voor 300,- kan je ook nog een samsung galaxy s5 mini nemen als je van iets kleinere telefoons houdt

Nexus 16 GB
Nexus 5 32 GB
Samsung Galaxy S4 Black Edition 16 GB
Samsung Galaxy S4 16 GB
Samsung Galaxy S5 mini

Laatst bewerkt:
Dank jullie wel

Reactie op Jedi : Ik had vroeger een Android dus Daarom Terug

Granikt7 : Ik zou wel graag de S4 willen of de S5 mini Maar Ook iets van HTC... Ik kan niet kiezen bij Samusung tussen S4 of S5 Mini en bij HTC weet ik het nog niet

http://oneplus.net/uk

Momenteel alleen aan te komen via een uitnodiging.

Heel fijn apparaat met opties waar je wél wat aan hebt.

Zo kun je bv kiezen of je hardware buttons wilt of software buttons.

Okee ! Bedankt voor de info..

Heb je misschien nog meer suggesties van rond de : €350,-

Mvg

HDGamer2

Jedi :

Beste Jedi,

Ik heb toevallig een invite van de Oneplus....
Ik had het zelf niet door maar ik heb hem dus ik kan hem bestellen als ik zou willen

Mvg,

HDGamer2

bij HTC kan je voor de HTC one m7 gaan ---> link wel iets duurder, maar hij is wel heel mooi. Wat wel een groot nadeel is bij deze telefoon is de camera HTC gebruikt Ultra-pixel technologie daar kan je meer over lezen in dit artikel onder het kopje Teleurstellende camera het gaat hier wel om de M8, maar dit geld ook voor de M7. Als je niet veel foto's maakt is dit niet een probleem. Verder is deze telefoon prima en qua hardware vergelijkbaar met de galaxy S4

Denk je er wel aan dat die invite maar beperkt te gebruiken is ? Enkle dagen maar of misschien zelfs maar enkele uren.

Op marktplaats zijn ook genoeg telefoons die nieuw/zo goed als nieuw zijn, heb er zelf ook al wel eens wat gekocht.
Of maak dan gewoon een afspraak zodat je het eerst kan testen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan