Nieuwe TV 42"/46" (max 600 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

goedlichtJoost

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2012
Hallo Allemaal,

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar een nieuwe tv.
Eisen:

- 42 of 46 inch. Maakt me in principe niet zoveel uit als het maar de beste tv is (meest waar voor zijn geld) Ik vind een 42 inch prima maar 46 inch is natuurlijk beter. Echter snap ik met dit budget dat je misschien beter voor een betere kwaliteit 42 kan gaan dan een mindere kwaliteit 46.
- mogelijkheid tot aansluiten van externe HD via USB voor opnemen.
- CL+ ziggo kaart
- Zo plat mogelijk met kleinst mogelijke bezel (maar dit spreekt voor zich denk ik?)
- LED (tegenwoordig bijna standaard?)
- ik hoef niet perse 3D. Beter goede kwaliteit (meer Hz?) dan al die extra functies die je nooit gebruikt (apps 3d etc)

Wie o wie kan mij vertellen wat op dit moment de beste deal is, of waar ik vooral op moet letten. Ik weet dat er veel sites zijn met dagaanbiedingen etc.

Graag advies, alles is welkom,

mvg Joost

Denk dat deze philips tv wel een hele mooie aanbieding voor je is, is alleen 100 euro boven je budget.

Hier kan je goed kijken wat de eigenschappen zijn en hierop gaan filteren. Dan blijft er vanzelf over wat je hebben wil

Ron

Ik heb hier nooit een probleem met prijzen gehad. Natuurlijk zou het kunnen dat er ergens een dagaanbieding is. Maar de goedkoopste op kieskeurig is vaak ook echt de goedkoopste

Ron

Hoi,

Ik zou gewoon eens bij mediamarkt of Saturn gaan kijken en kijken naar de tv's naar jouw eisen kan je gelijk kijken welke het mooiste beeld heeft

meer Hz betekend meestal niet dat je tv meer Hz heeft, maar meestal betekend het alleen maar dat de tv een snellere processor heeft, of dat de tv gebruikt maakt van Frame Creation (want een videosignaal is meestal 24HZ,48HZ,50Hz of 60Hz, en dan moet je tv er zelf beelden bij verzinnen om 200Hz te halen, en dat kan zorgen voor heel onnatuurlijke bewegingen of artifacts).
LED tv is hetzelfde als LCD tv, maar het verschil is dat een ```gewone`` LCD tv gebruikt maakt van ccfl achtergrond verlichting, en een LED tv maakt gebruikt van LED achtergrondverlichting. en dit heeft als voordeel: een lager stroomverbruik, en een beter contrast als je tv Local Dimming heeft(meestal hebben alleen de duurdere tv´s Local Dimming).

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/PANASONIC-TX-P42X60E,10259,346196,631829.html?langId=-11 http://www.panasonic.nl/html/nl_NL/...a+TV's/TX-P42X60/overview/12341935/index.html
dit is een goede plasma tv voor maximaal 600 euro.
(plasma heeft als voordeel dat de beeldkwaliteit veel beter is als LCD, maar als nadeel dat het meer stroom verbruikit).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan