Nieuwe TV oude versterker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pimmert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Ik heb pas een nieuwe tv gekocht (LG 26lv2500) nou dacht ik hierop mijn oude versterker aan te sluiten zodat ik iets beter geluid heb. Ik heb dus een tulpstekker gekocht (wit rood) en deze in mijn versterker(audio in) en in de tv gestopt (audio out) maar ik krijg nu geen geluid uit mijn versterker. is er een manier om dit probleem op te lossen?

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Weet je zeker dat de tv audio out heeft want ik zie hem niet in de gebruiksaanwijzing.

bedankt voor de reactie, je hebt gelijk er zit alleen audio in op maar weet jij een mogenlijk heid om dit wel te laten werken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij...

Wellicht is een kabel zoals onderstaand plaatje een oplossing voor je.(een voorbeeld)
Je hebt 1 scart(full wired)die zou je kunnen gebruiken.Ik heb dat hier ook eens gedaan met ook een wat oudere versterker.
YAK047-1.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zit een koptelefoon aansluiting op misschien dat je daar iets me kan met bv. een snoertje als dit. En de quote hooft niet hoor begrijp het zo ook;);)

Of inderdaad de optie van frankwannet

Laatst bewerkt:
Ik ga dan denk ik toch de tulp-scart oplossing gebruiken want ik heb ooit ergens gelezen dat dit beter geluid zo geven dan in de koptelefoon port bedankt in ieder geval

Hoi,

Zou ik ook doen succes in ieder geval:thumb::thumb:

Ps vergeet de vaag niet even boven in de blauwe balk op opgelost te zetten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan