Mijn tv van 719 euro is zojuist ontploft na drie jaar al en *** Samsung vraagt een belachelijk reparatiebedrag. Dus ze kunnen de ***** krijgen.
Ik zoek nu een tv die hopelijk wel langer dan drie jaar mee gaat.
Eisen:
55" of groter
3D (passief of actief maakt me niet veel uit)
4K is leuk maar geen must
Alle merken mogen, behalve een bepaalde die je zelf wel kan raden.
Ik zat zelf een beetje tussen de 900 en 1400 euro te kijken. Ook echt absoluut NIET duurder, ik merk namelijk op dit forum dat mensen altijd net een paar eurootjes boven iemands budget gaan zitten
Ik heb juist liever wat eronder.. Het liefst rond de 1150 zodat ik 'm over een maand kan halen, en niet nog twee maanden zonder tv hoef te zitten (deze maand zit ik toch de helft van de tijd op kazerne dus maakt niet veel uit).
Ik ga er vooral mee gamen en af en toe blu ray(3D) films mee kijken en dat is het. Smart tv boeit me niet echt maar dat zal er meestal toch wel bijzitten.
Ik zie wel hoe duurder de tv, hoe hoger de beeldfrequentie maar ik weet niet echt of dat wat uitmaakt.
Ik zit zelf ook goed te zoeken, maar is het leukst om van mensen wat tips en misschien zelfs ervaringen te horen.
Ik zoek nu een tv die hopelijk wel langer dan drie jaar mee gaat.
Eisen:
55" of groter
3D (passief of actief maakt me niet veel uit)
4K is leuk maar geen must
Alle merken mogen, behalve een bepaalde die je zelf wel kan raden.
Ik zat zelf een beetje tussen de 900 en 1400 euro te kijken. Ook echt absoluut NIET duurder, ik merk namelijk op dit forum dat mensen altijd net een paar eurootjes boven iemands budget gaan zitten

Ik ga er vooral mee gamen en af en toe blu ray(3D) films mee kijken en dat is het. Smart tv boeit me niet echt maar dat zal er meestal toch wel bijzitten.
Ik zie wel hoe duurder de tv, hoe hoger de beeldfrequentie maar ik weet niet echt of dat wat uitmaakt.
Ik zit zelf ook goed te zoeken, maar is het leukst om van mensen wat tips en misschien zelfs ervaringen te horen.