Nieuwe TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Verry

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2008
Berichten
297
Hey,

Ik zit eraan te denken om binnenkort een nieuwe LCD-tv te gaan kopen. Ik ga hem vooral gebruiken om met mijn X360 op Full HD te kunnen gamen.

Nu is mijn keuze gevallen op de LG 32LF2500
Link: http://tweakers.net/pricewatch/cat/748
Is deze tv geschikt om op te gamen? Of zal ik misschien voor een iets grotere gaan tegen de 1 meter aan.

Nu lijkt het me handig om de TV bij de plaatselijke Media Markt of BCC te kopen. Alleen ik ga daar niet om advies vragen want ze willen alleen maar verkopen..
Iemand ideeen voor welke ik zal moeten gaan?
 
Ook nog een belangrijk iets, hoe ver zit jij van het scherm af? Geloof me, gamen op een scherm groter dan 82 cm met een kijkafstand van, pak em beet, een meter gaat niet erg pretiig zijn.

Verder zal je ook moeten letten op aansluitingen op de tv.
 
Iets meer dan een meter ik zit er niet vlak bovenop ik denk eerder op 1.5 meter tot 2 meter afstand
 
Persoonlijk ben ik van mening dat zolang de afstand onder de 3 meter blijft, je echt niet groter moet gaan dan 82cm. Simpelweg omdat je dan te dicht op het scherm zit en het kijken niet prettig is.

Maar het is natuurlijk jou keuze.
 
Je zou wel gelijk kunnen hebben, en het scheelt ook behoorlijk in de kosten
 
Nou :p een paar weekjes terug ben ik voor de Samsung LE37B530 gegaan. Prachtige tv mooi glazen met rood randje eronder ben er harstikke blij mee :love:

HD Gamen met de 360 gaat super, nooit zo'n scherp beeld gehad :D (Scheelt zeker als je me LCD vergelijkt met me beeldbuisje van 40cm a 50 cm...)

Probleem is wel... De beeldkwaliteit is vaak erg slecht en onscherp..(Behalve bij Nederland 1, 2, 3 en Comedy Central niet...) Ik denk dat het aan me televisiepakket ligt. Ik heb Ziggo Z1 analoge tv. Hier ligt volgens mij ook het probleem dus ik wil naar digitale tv gaan...

Alleen heb ik geen idee of dit wel helpt?
Wat jullie? :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan