Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreemd die van mij heeft geen scart alleen component en tulip.dvd speler= scart
Vreemd die van mij heeft geen scart alleen component en tulip.
Ik heb hier zelfs een DVD-speler die aangesloten kan worden via Scart, HDMI, component en composiet. Het kan dus allemaal. Anyway, deze aansluitingen zijn op iedere degelijke televisie wel te vinden.
Wellke aansluitingen je nodig hebt voor je Xbox 360 en PC hangt af van de aansluitingen die die apparaten bieden. Heb je een DVI-aansluiting op je PC over (zit naast de aansluiting van je monitor), dan kun je het via HDMI aansluiten via een DVI naar HDMI-kabel. Heb je een VGA-aansluiting over, dan kan het met een VGA naar component kabel. Heb je en S-Video aansluiting, dan kan het via een S videokabel.
De Xbox 360 is er ook met verschillende aansluitingen. Hoe lang heb je de Xbox al? Zoek even via google op hoe die aansluitingen eruit zien.
Verder wil ik aangeven dat voor een televisie waarop je gaat gamen, het belangrijk is dat je de input-lag in de gaten houd. Bij de betere modellen is dit wel in orde. Voor gamen vind ik persoonlijk plasma het mooist, omdat deze een veel lagere refreshrate hebben dan LCD's. Dit betekent dat bij snelle beelden, het beeld niet zo wazig wordt als bij LCD's het geval is. Hierdoor blijf je de details van de graphics beter zien op een plasma tv. De kleuren zijn ook beter, terwijl bij een LCD telvisie van ongeveer 1500 euro pas een goede kleurenechtheid te krijgen is. Nadeel is wel dat plasma's iets meer stroom verbruiken. Niet zo veel als de opgave kwa wattage doet vermoeden (dit komt doordat LCD's altijd 100% verbruiken, en Plasma's alleen wat ze nodig hebben (volledig wit scherm is 100% verbruik, volledig zwart is erg weinig)).
Wanneer je een budget kan opgeven, kan ik wel even wat modellen suggereren. Geef ook even aan wat je verder nog belangrijk vind. Grootte, design, kleur van het toestel, wat voor content je kijkt (bijv. veel sport, films, veel HD content of kijk je ook ook veel SD, etc. Als je geen HD pakket hebt bij je provider, kijk je afgezien van Ned 1, 2 en 3 vooral SD. Kijk je veel naar DVD's, dan kijk je ook SD. Kijk je via je computer daan Divxjes, RTL gemist en uitzending gemist, dan kijk je ook SD (zelfs op lagere kwaliteit). Content van mindere kwaliteit ziet er sowieso beter uit op plasma toestellen.
Die kleurweergave waar ik het over had, is op zich niet zo belangrijk, aangezien de meeste mensen zich daar amper aan storen. Zeker in deze tijd waarin we gewend zijn aan 'slechte' kleuren, en het vaak zelfs mooier vinden dan de echte grauwer ogende kleuren.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.