nieuwe ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
722
hoi allemaal
ik heb een vista ultimate dvd aangeschaft omdat mij bekend was dat die een stuk beter werkte in het gebruik en spelen van games. maar in tegen deel ik heb geen earo (hoe schrijf je dat?) er op staan hoe kan ik dat oplossen?

dan ik dacht dat hij de hardware configureerden, mijn bluetoothapparaat is niet geïnstalleerd ,ati staat er ook niet op maar ik weet niet welke versie ik moet hebben en mijn muis werkt wel maar ik kan niet scrollen(laptop muis)


ik heb een toshiba laptop p200-1cn

en mn systeem is het originele:p

en waar kan ik weer mijn hardware zien op zo'n site dan weten julle wat ik nodig heb?

alvast bedankt voor de reacties
 
Dit probleem wordt soms veroorzaakt door het niet hebben van de gewenste hardware.

Ook kan het liggen aan het niet hebben van de juiste (video)-drivers.

Soms komt het doordat Desktop Window Management uitstaat. Zo zet je die aan:
Start->r.klik op computer->beheren->Services en toepassingen->Services (dubbelklikken)->Desktop Window Manager. Die laatste moet je aanklikken en kiezen voor ->meer acties->eigenschappen.

Daar kun je kiezen voor Automatisch opstarten.
 
nee nee ik heb het hema er gewoon niet op staan (en die desktop dinges dat is het niet)
en bedankt voor jullie reacties.
 
je zou best je systeemspecificaties eens kunnen geven ;)

gemakkelijk lukt dat door ofwel de stappen te volgen in puppie zijn link ofwel ga je aan de slag met het programma pc wizard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan