Bammetjebam
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 mrt 2009
Ik heb een tijdje geleden problemen gehad met mijn PC. Er is een monteur gekomen die het heeft opgelost. Op mijn verzoek heeft hij gelijk achter in mijn PC wat nieuwe USB poorten geplaatst (zo'n rijtje van 4). Sindsdien is het systeem instabiel. Hij is teruggekomen en heeft een andere USB kaart (is dat de term?) geplaatst (dus andere poortjes) en toen hij er was bleef alles stabiel. Een week of 3 later plug ik een USB kabel in 1 van de nieuwe poortjes en ik krijg gelijk een blauw scherm met een foutmelding. Ik heb de mijnheer dat vandaag gemeld en nu zegt hij dat het aan het moederbord moet liggen. Eerst zei hij nog dat het misschien een kwestie was van een mogelijk verkeerde BIOS instelling, maar daar kwam hij later op terug. Het moest aan het moederbord liggen. "De computer is ook al een paar jaar oud", zei hij er nog achteraan. De computer is nu 3 jaar oud, dus wat mij betreft valt dat wel mee.... Ik verdenk hem er van dat hij me een nieuw moederbord wil aansmeren. Wat denken jullie????