nieuwe verbindig erbij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewigi

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2003
hallo allemaal.ik heb iets vreemds op mijn computer,er is een verbinding bij gekomendie heet dial.de accounts is in gevuld met cijfers en er is ook een wachtwoord ingevuld. mijn mail was daar ook naar vebonden, ik had ook een andere startpagina die heb ik maar verwijderd wat kan dit zijn en hoe kom ik er vanaf.
groetjes pewigi

Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

Spyware en Hijacklog
Er worden bijzonder veel Hijacklogs op het forum geplaatst, een teken dat die actie zeer goed loopt.
Helaas plaatsen veel personen deze log telkens in een nieuwe thread terwijl er een speciale thread voor geopend is zodat alles bij elkaar staat.

In dit topic vind je een uitgebreide uitleg over de te nemen acties.

Je kunt daarna je Hijack this log kwijt in dit topic Je log wordt dan zo snel mogelijk bekeken.

Alvast bedankt voor de medewerking.

De moderators van Helpmij.nl

Spyware op je pc, volg de aanwijzingen, moet voldoende zijn :thumb:

[edit] Damn weer te laat :D [/edit]

dailers moet je gelijk uit je systeem cancelen, voordat je door verbonden wordt, je systeem op spyware controleren. .

de dialer is verwijderd en adaware en hijack this hebben gescand.
alles wat daar in stond is verwijderd.
heb maar de gok genomen om alles te verwijderen.
ook heb ik een trojan remover op mijn comp gezet en die scand nu ook elke dag alles even.
mijn start pagina is weer goed ingesteld.
ook bij trendmicro laten scannen
ook stinger heeft gescand.
er is nu niets meer fout gelukkig.
bedankt voor de antwoorden!!

groetjes pewigi :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan