nieuwe versie MSN blokkeert inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Ik gebruik MSN 6.0. Nu is er een nieuwere versie beschikbaar, roept hij bij opstarten. Ik heb daar geen behoefte aan en klik op nee als hij me vraagt om in te loggen. Maar als ik daarna op aanmelden klik, krijg ik weer dat stomme schermpje met de vraag of ik die nieuwe MSN wil installeren. Weer nee klikken, weer niet kunnen aanmelden. Wat is dit voor onzin en hoe kom ik ervan af?

Geen idee, maar hier vind je een betaalbaar alternatief voor msn, dan heb je dat beleid niet :) (en als er een update is, is het vaak een kwestie van een libary(dll file) te verangen)

Is die miranda polygamistisch? Met andere woorden kan ik er met meerdere accounts tegelijk op werken? Anders neem ik trillian wel ofzo. Vreselijk irritant programma met irritante interface, maar goed. Je kunt niet alles hebben in messengerland.

Betalen voor een messenger? :confused:

Waarom neem je niet gewoon die update? Ben je er van af ..

Geplaatst door aaajeetee
Betalen voor een messenger? :confused:

Waarom neem je niet gewoon die update? Ben je er van af ..

trillian heeft een gratis versie, mirandaIM is zelfs open source.

Inderdaad. Een goede IT-er is een vrekkige IT-er, dus neem ik wel trillian. Ik wil die update niet omdat IK wil bepalen wat er op mijn pc wordt geinstalleerd, en niet microsoft.

Geplaatst door hangmat
Ik wil die update niet omdat IK wil bepalen wat er op mijn pc wordt geinstalleerd, en niet microsoft.

microsoft verplicht je toch niet om te msnen

Geplaatst door hangmat
Inderdaad. Een goede IT-er is een vrekkige IT-er, dus neem ik wel trillian. Ik wil die update niet omdat IK wil bepalen wat er op mijn pc wordt geinstalleerd, en niet microsoft.

Dat is zo, maar ik klik dan maar op "Ja", ben ik maar van het (dit) gezeur af en kan ik weer vrolijk verder msn-en :D

Geplaatst door jddeprutser

microsoft verplicht je toch niet om te msnen

Nee, maar wel om de update te installeren als ik verder wil msn-en. Eerst kon ik wel msn-en, en omdat ome Bill beslist dat ik een update nodig heb kan ik dat nu niet meer.

Updates scare me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan