Nieuwe versie OPERA

Status
Niet open voor verdere reacties.
thanks ..even gedownload ..het is nog wel een Beta...

@ Joyrider
b1=beta1;nog geen downloadmogelijkheid op de web-
site van OPERA zelf,of,heb ik misschien niet goed ge-
keken?
Bolleke

hij is nog niet officeel op te halen bij Opera....ik ben er nu wel mee bezig...

Caveman,

Phaseout is toch niet echt een alternatieve browser maar eerder een skin voor Internet Explorer? Werkt in ieder geval alléén als je IE5+ geïnstalleerd hebt...

Groetjes,

Buffy

Eén van de nieuwigheden in deze beta-versie:
In het vakje van de zoekmachienes gewoon een woord
of vraag intypen,muiscursor even bewegen en je krijgt
een lijst met 20 links die ermee verband houden;ver-
volgens gewoon klikken op één van de links en de
webpagina opent.
Zeer praktisch,zou ik zeggen.
Bolleke

buffy> het leek al te mooi om waar te zijn :(

bolleke> test gedaan met 30.29 sec als resultaat, verder staat er onder Average Results:

Internet Explorer 29.44 seconds
Netscape Navigator 36.21 seconds
Opera 38.94 seconds

Wat nou Opera snel...?

Als ik het goed begrijp,Caveman,zijn al die vermelde
testen op mijn aangegeven link onzin?
Wat mij betreft van niet veel belang:Opera en niets
anders dan Opera.
Bolleke

Opera is bij mij ook het snelste..

ik gebruik ook nog Modzilla Firebird 0,6 ( ook goed )

I.E is soms niet vooruit te branden..

maar zo heeft ieder zijn proggie...(denk ik)

Bolleke> de info via jouw links zijn geen onzin, maar voordat Opera zich ging mengen in de gebruikers-browser-oorlog-in-de-loopgraven waren de testresultaten op snelheid ook weinig onderbouwt. Te veel hangt af van de computer waar de browser op draait.

Zo is de test op javascript leuk en aardig, maar ik gebruik het niet (het staat uit). Voor de test heb ik het aangezet, maar het is wel een typisch gebruikersaspect die mede de keuze voor een browser bepaalt.

IE is op mijn computer de snelste....maar is hopeloos met popups en activeX risico's. Opera en Mozilla blijven de echte browsers die geen plugins nodig hebben om normaal te surfen en geen speciale behandeling vereisen bij het coderen van webpagina's.

Wie veel surft moet toch eens Opera geprobeerd hebben!

ff over de snelheid ik gebruik nu IE met een zeer dikke breedband verbinding en dit ding is weinig (echt waar) sneller als mijn oude Opera Browser. Bovendien heb ik thuis ook vaak dat IE het ******* verbinding te maken met mijn modem het lampje in de klokjesbalk knippert gewon niet. Met opera heb ik dat nooit.

De nieuwe opera browser ziet er goed uit (heb nog niet getest) en heeft weer een aantal nuttige functies derbij. Iedereen zijn eigen ding en ik opera :)

edit // ik heb net die changelog ff doorgelezen en die is behoorlijk lang. Ook al zijn alleen de eerste drie onderdellen voor windhoos. Bij M$ noemen ze je browser al 5.5 als je een paar service packs der op zet. Opera is al heel lang de beste en word alleen maar beter

Laatst bewerkt:
Morgen Oossie
Volgens wat ik gelezen heb op het Forum bij Opera,
over enkele weken;nu en dan eens naar het Forum
gaan,dan weet je meteen welke "bugs" nog een op-
lossing moeten krijgen.
Bolleke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan