nieuwe video kaart imedia s1300

Status
Niet open voor verdere reacties.

beau398

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2011
hallo

ik wil een nieuwe video kaart halen voor mijn packerbell imedia s1300
en ik wil graag de geforce gtx 550 gaan halen is dit een goeie keuze of
kan ik beter voor iets anders gaan?

je kan beter een ander merk pc of zelf een pc samen stellen
packard bell is nou niet bepaald een goed merk:o

Welkom op Helpmij.nl

Geen gangbaar model hier die s1300.Maar na een zoektochtje trek ik de volgende conclusie.
Pc is uitgebracht met een onboard GeForce 6150SE of een 5570.Pc heeft dus een low profile kaart nodig en de voeding is een 250watter.
Jou voorgestelde kaart gaat dus niet.Mocht die nog niet geplaatst zijn dan lijkt mij een 5570 ook het max haalbare.

ja dat heb ik vaker gehoord dat ik beter een andere pc kon gaan halen maar ik zit helaas een beetje krap bij kas.
dus ik wou graag een nieuwe video kaart gaan halen op mijn vader,s kosten en dat mocht zo rond de 150 euro kosten
en ik heb met een vriend van mij die werkt bij MYcom gesproken die zei dat de gtx 550 past en wel goed zou werken op mijn computer
....

Dan ben ik benieuw of die vriend gelijk heeft.
Ik trek andere conclusies tot nu toe.Dus.....let your friend try it.

okee nou iniedergeval bedankt en ik zal even laten horen wat er van gekomen is en zou mischien iemand dan
een game pc kunnen samen stellen voor mij? het hoeft niks speciaals te zijn als ik maar spellen zoals gta 4 mooi kan afspelen
ik heb een budget van ongeveer 500 euro en als het iets duurder wordt zal ik maar even moeten sparen:$

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan