Nieuwe Video Kaart, maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nortonator

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Ik wil graag een nieuwe videokaart en heb en bugdet van €150-€180.
Ik wil een video kaart waar ik (bijna) alle spellen mee kan spelen.
(Ik heb dus echt geen verstand van videokaarten.)

Videokaart op dit moment:
wi32bm.jpg

Is dit een slechte of redelijke videokaart?

Ikzelf dacht namelijk aan deze videokaart: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=343813

Laatst bewerkt:
Maar die kaart past helaas helemaal niet in je PC!!

Je hebt een AGP slot en de kaart die je aangeeft is een PCI-e 2 kaart, dat gaat dus niet!

Maar die kaart past helaas helemaal niet in je PC!!

Je hebt een AGP slot en de kaart die je aangeeft is een PCI-e 2 kaart, dat gaat dus niet!

:s?

Dus houd dat in dat ik geen andere videokaart kan hebben of een videokaart met een AGP slot moet zoeken?

Laatst bewerkt:
Een PCI slot is iets ANDERS dan een PCI-e slot, je moet echt AGP hebben.

AGP kaarten zijn verhoudingsgewijs iets goedkoper omdat ze wat verouderd en minder snel zijn.

Hoe ziet trouwens de rest van je PC er uit, welke processor en hoeveel en welk geheugen?

Een PCI slot is iets ANDERS dan een PCI-e slot, je moet echt AGP hebben.

AGP kaarten zijn verhoudingsgewijs iets goedkoper omdat ze wat verouderd en minder snel zijn.

Hoe ziet trouwens de rest van je PC er uit, welke processor en hoeveel en welk geheugen?

25ps4ra.jpg

Heeft die video kaart die je mij aanrade vertexshader 3.0 of hoger?

Laatst bewerkt:
ik zeg nog niet dat je een nieuwe nodig hebt maar deze kaart heeft wel een goede voeding nodig

kaart heeft stroom nodig om te kunnen werken.
net als dat jij eten moet toch?

om je voeding te kunnen zien zal je even je kast moeten losmaken en daar op de stikker kijken.
merk en wattage.

ik zeg nog niet dat je een nieuwe nodig hebt maar deze kaart heeft wel een goede voeding nodig

kaart heeft stroom nodig om te kunnen werken.
net als dat jij eten moet toch?