nieuwe video kaart nodig.. welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jer0entje

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2005
hoooii,

Ik heb battlefield 2 gekocht en nu kom ik er dus achter dat mijn videokaart bf2 niet aan kan.. dat is namelijk te zien aan dat het niet opstart en ik heb eens rondgeneust en ben er achter gekomen dat ik gewoon een nieuwere videokaart nodig heb.. maar welke kan ik het beste nemen met een redelijk prijskaartje..

FF wat wat ik weet :p :

Nvidia Geforce4 Ti 4200
Intel Pentium 4 CPU 2.66 ghz

Je videokaart is op zich niet slecht maar de shaders zijn te laag. jouw kaart gaat maar tot 1.3 en je hebt 1.5 nodig.

Bv een 9800 pro van +/- € 100,- werkt wel perfect

Een Nvidia Geforce 9800 pro ofzoiets?
sorry heb er niet bepaald verstand van :o

sorry maar er stond mij altijd nog iets bij van een mod voor battlefield 2 zodat het mogelijk was om hem met een geforce 4 te spelen.
en die stond hier
Weet niet of ie werkt met de nieuwe patches, probeer eerst maar eens alvorens naar de winkel te gaan. :thumb:

thnx dat programma werkte maar het probleem is dat ie dus niet op de patches werkt :( ik krijg een memory.dll error :confused:

Gaat met name om de processor. Iets meer geheugen is leuk, maar je kunt beter een snellere grafische processor hebben met mindergeheugen, dan andersom.

Een 'goede' grafische kaart is bijvoorbeeld een grafische kaart met een nvidia 6600gt processor. Iets minder (en dan ook goedkoper) is een ATI radeon 9800pro.

Hier kun je een 6600gt kopen voro 150 euro. (AGP-versie)

Hier kun is een linkje naar wat leveranciers van een 9800pro (is echter een ouders kaart en minder goed leverbaar).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan