nieuwe video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

waawt

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
Beste mensen,

Ik wil zals de titel vermeld een nieuwe video kaart.
Dit hoeft echter geen high end te zijn het gaat namelijk allen om het spel leage of legends.
Dit klinkt mischien raar, (lijkt alsof ik geen leven heb) maar dit is voor mijn 2e pc.
Als ik met vrienden wil game hoeven ze niet hun pc me tenemen en kunne we thuis lol spelen.
Gezien we alleen lol samen spelen.
het gaat hier om een heeele oude pc.

Pc bevat windows xp
processor \: intel pentium 4 3GHz
Voeding: atx 300 taf(300wat geloof ik)
video kaart is er niet.. i game op de ''videokaart'' van het moeder board
gebruik een vga aansluiting maar heb liever een hdmi
Moederboard kan ik niks van vinden maar staat op intel NH82801FB L529IA42 SL89L
Ram ddr1 : 1.250 GB

Het spel heeft 16-19 fps
resolutie 1024-768 (hoger loopt mijn beelt niet soepel meer)
Instelingen staan op laag.

minimem prestaties voor lol zijn(voor windows xp)
2GHz processor
1GB ram
Shader version 2.0 video card
Ik voldoe overal aan behalven een video kaart hebben.

Ik heb verder niks op mijn pc staan windows opnieuw geinstaleerd en hij is dus echt puur voor lol.

Nu vraag ik tegelijker tijd jullie mening heeft een video kaart zin in het beter laten verlopen van het spel of zeggen jullie dat het het zelfde blijft endus zonde van het geld is.
(wat mij niet lijkt gezien de minimun spesificaties maar wie ben ik omdat te zeggen).
En er komt een updat voor lol waar bij staat dat ook voor lageren pc het spel makelijker te draaien wordt(hele visuele update).
Ik heb toen een videokaart laten aanraden van ik geloof 40 euro maar heb geen idee of die wel goed is en ben die informatie ook kweit. zal de fps ook omhoog gaan met een nieuwe video kaart?

vriendelijke groet en alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Het zal iets verbeteren ja, maar verwacht geen hoge instellingen. Mijn advies: probeer voor weinig geld iets tweedehands te scoren ;)

een nieuwe videokaart gaat je wel vinden voor rond de 50,- waarmee je waarschijnlijk net medium op kan spelen, maar de de processor en al het andere dank denk ik vooral de ram is niet echt krachtig genoeg zijn en ik denk ook dat je een nieuwe voeding nodig zal hebben en heb je ook een pci-e x16 2.0 slot op je moederbord veel oude pc's hebben die niet

Laatst bewerkt:
videokaart + voeding + kast gaat je sowieso al 3x 50 euro kosten.

Daarbij komt dat je processor bij lange na niet sterk genoeg is, je ram is veel te weinig en de harde schijf zal ook wel een slome ide variant zijn.
Bovenop dat alles weten we niet eens zeker of het moederbord uberhaupt een pci-e slot heeft.

Met andere woorden: dit gaat niet werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan