Nieuwe videokaart aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincent1993

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Goedenavond,

Ik heb op dit moment een Dell Dimension E520 met een NVDIA 7300 GS. Opzich gaan games als Call of Duty 4 nog wel, maar dan wel op allerlaagste settings.
Ik zit te denken aan een nieuwe videokaart, deze:
http://www.hardwareoutlet.nl/public/ShowProduct/5605
Zal ik met deze videokaart en mijn Dell gewoon goed kunnen gamen?

Alvast bedankt
Vincent

ps: met goed gamen bedoel ik niet gta4 bijvoorbeeld op allerhoogste settings, maar call of duty 4 gewoon gemmideld bijv;)

Goedenavond,
Zal ik met deze videokaart en mijn Dell gewoon goed kunnen gamen?

Ja, ik zag dat een E520 voorzien is van 2 GB ram en een E6300 cpu. Dat zou m.i. geen problemen op moeten leveren. Ik zou alleen geen 8800 GT TOP halen. Haal gewoon een "normale" en klok m zelf maar een beetje hoger.

Kan alleen niet zien of er een een PCI express slot op je moederbord zit, maar daar ga ik natuurlijk wel van uit.

Laatst bewerkt:
Kan alleen niet zien of er een een PCI express slot op je moederbord zit, maar daar ga ik natuurlijk wel van uit.

heeft ie.:thumb:

vraag me alleen af of je een jongen van 15 die hier vragen stelt moet adviseren om een kaart zelf te overclocken.
maar goed.....
wellicht kan ie dat wel:thumb:

``k zou alleen geen 8800 GT TOP halen. Haal gewoon een "normale" en klok m zelf maar een beetje hoger. ``

Frankwannet heeft indd gelijk, software lukt een boel maar hardware wat minder;)
Ieder geval bedankt voor de reactie's:)

heeft ie.:thumb:

vraag me alleen af of je een jongen van 15 die hier vragen stelt moet adviseren om een kaart zelf te overclocken.
maar goed.....
wellicht kan ie dat wel:thumb:

Als ie zo 60 - 80 € bespaart lijkt me dat toch wel goed advies, bovendien, toen ik 15 jaar was, had ik meer verstand van computers dan de gemiddelde "volwassene". Veel meer.. Waarmee ik niet wil zeggen dat deze jongen dat automatisch ook heeft, maar waarmee ik wel wil aangeven dat verstand van computers niet echt leeftijdsafhankelijk is.

Laatst bewerkt:
Ik zal het wel ff aan me broer vragen, die weet wel hoe t moet denk ik;) merci

Als ie zo 60 - 80 € bespaart lijkt me dat toch wel goed advies, bovendien, toen ik 15 jaar was, had ik meer verstand van computers dan de gemiddelde "volwassene". Veel meer.. Waarmee ik niet wil zeggen dat deze jongen dat automatisch ook heeft, maar waarmee ik wel wil aangeven dat verstand van computers niet echt leeftijdsafhankelijk is.

nee ok:thumb:

het was maar een discussiepunt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan