Nieuwe videokaart - alles traag

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ad5
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ad5

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Van m'n P4 ht 3,2 g 1g intern was de videokaart kapot. Nu heb ik een nieuwe gekocht Maar de schermopbouw is bijzonder traag nu. Hoe kan ik dit verbeteren?
Het is een Sapphire hd 2400 pro. Er zit een andere stekker in de doos die past op de tweede aansluiting van het scherm. Heeft het zin de stekker van het scherm door deze te vervangen? Of om meer intern geheugen erbij te zetten? Ik ben overigens geen gamer.

heb je de oude drivers geDEinstalleerd ?
en welke kaart had je ervoor ?

Ik heb niets gedeinstalleerd maar met de cd rom geïnstalleerd (duurde bijzonder lang).
de vorige heb ik in de vuilnisbak gegooid. ik heb hier nog wel 2 schijfjes daarvan met daarop "Asus 2d/3d V375 en 1 met daarop V400

Alle video drivers de-installeren en dan die van de 2400PRO installeren. Als het goed is zijn die met de videokaart meegekomen. Anders even op de Sapphire site zoeken

Ron

Bedankt alvast. Ik zal het strakjes, want het zal een uurtje duren ben ik bang, doen

Laatst bewerkt:
Vanwege Vista....alleen ik wil waarschijnlijk een nieu systeem binnenkort maar wil eerst Vista draaien op mijn P4 en dan de nieuwe videokaart meenemen naar het nieuwe systeem.......alleen trekt mijn 9200 ATI niet.
Tja... je gaat Vista nooit mooi krijgen op een oud systeem.
Blijf dus lekker bij XP...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan