nieuwe videokaart: Bios aanpasen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertroos

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
De spelletjes-pc van de kinderen heeft een videokaart die geintegreerd is in het moederbord. Ik heb nu een nieuwe gekocht zodat ze meer spelletjes kunnen spelen. De kaart zal ik installeren op een vrij PCI-slot. Moet ik nu in bios de oude videokaart uitschakelen?
zo ja, hoe doe ik dat?

ja of je nieuwe zal niet werken

opstarten --op del klikken,of f1,f2--integrate peripheals
vga op enabled zetten ---f10 klikken om bios te saven

Ik zou eerst proberen zonder het uitschakelen in de bios. Mocht het niet goed werken dan pas zou ik in de bios de videokaart uitschakelen.

De groeten,
Mark

Geplaatst door ibiza

Waaruit baseer jij deze opties aangezien er geen bios versie wordt genoemd?? Aangezien de bios toch iets is waar je niet te pas en te onpas zomaar dingen moet gaan veranderen is het beter dit soort dingen te zeggen nadat je weet wat voor soort bios de persoon in kwestie heeft.

De groeten,
Mark

Geplaatst door TheM

Waaruit baseer jij deze opties aangezien er geen bios versie wordt genoemd?? Aangezien de bios toch iets is waar je niet te pas en te onpas zomaar dingen moet gaan veranderen is het beter dit soort dingen te zeggen nadat je weet wat voor soort bios de persoon in kwestie heeft.

De groeten,
Mark

is het niet dat hij gewoon zijn vga kaart in deb bios wou verwijderen
zodat zijn nieuwe werkt ,de plaats zal veranderen van welke bios hij heeft ,is gewoon een kwestie van kijken waar ze staat

he ik heb het zelfde probleem.... moet ik intergrate peripheals zoeken en dan veranderen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan