masterdecoy2
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 feb 2010
Ik heb een nieuwe monitor gekocht(22 inch) en eigenlijk draait mijn pc sindsdien behoorlijk traag. Hiermee bedoel ik dat flash heel schokkerig werkt. Bij het naar beneden scrollen op een internetpagina geeft hij een schokkerig effect. En als ik Pro cycling manager wil spelen is hij bere-traag. Ik heb extra geheugen geplaatst en dat heeft het probleem niet verholpen.
Nu weet ik dat een videokaart een grote rol kan spelen bij alle bovenstaande problemen. En het feit dat ik een asrockmoederbord heb + geintergreeerde videokaart zou het hele probleem ook wel eens kunnen zijn.
Moederbord: asrock alivenf6g-vsta
Geheugen: 2 x 1 GB + 2 * 2 gb
Videokaart op moederbord:
Graphics - Integrated NVIDIA® GeForce6-class graphics
- DX9.0 VGA, Pixel Shader 3.0
- Max. shared memory 256MB
Monitor: LG W2234S-BN 22i Wide Format Zwart Brightness 300 W2234S-BN
Denken jullie dat het kopen van een nieuwe videokaart het probleem zou oplossen en kunnen jullie een goedkope( <€100,-) videokaart kunnen aanraden?
Nu weet ik dat een videokaart een grote rol kan spelen bij alle bovenstaande problemen. En het feit dat ik een asrockmoederbord heb + geintergreeerde videokaart zou het hele probleem ook wel eens kunnen zijn.
Moederbord: asrock alivenf6g-vsta
Geheugen: 2 x 1 GB + 2 * 2 gb
Videokaart op moederbord:
Graphics - Integrated NVIDIA® GeForce6-class graphics
- DX9.0 VGA, Pixel Shader 3.0
- Max. shared memory 256MB
Monitor: LG W2234S-BN 22i Wide Format Zwart Brightness 300 W2234S-BN
Denken jullie dat het kopen van een nieuwe videokaart het probleem zou oplossen en kunnen jullie een goedkope( <€100,-) videokaart kunnen aanraden?