Nieuwe videokaart eisen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rdg23
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rdg23

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2014
Hallo, ik wil een nieuwe videokaart kopen.
Mijn vraag is of mijn pc dit aan kan?

Ik heb een;
Intel Core Dual CPU 2 E7400 2.80Ghz
4 RAM geheugen.
Videokaart die er nu in zit is een Geforce GT230.

Groeten!

wat wil je doen met de computer?
een krachtige videokaart plaatsen zal ook een nieuwe voeding met zich mee brengen denk ik zo.

Kan ik dat in de computer vinden of moet ik de kast open maken?

Dan zal je je kast open moeten maken, als het goed is (bij een oudere PC) zit de voeding bovenin, en is het een grijs kastje

als je ergens nog een Core 2 Quad Q8000 of beter kan krijgen voor weinig is dat incombinatie met die GTX750 nog een prima upgrade en zou je veel spellen op medium kunnen spelen

Ik zal vanmiddag even kijken welke voeding ik heb. Maar opzich kan mijn pc deze kaart wel aan? zal dan direct even kijken wat een voeding kost.

Voor een GTX750 hoef je je voeding waarschijnlijk niet te vervangen. Dat is een heel zuinige kaart.

En als ik de Ti versie installeer is een Quad Core 8300 voldoende?

Zou het eerst uitproberen, je eerst keus is goed en om nu te gaan investeren in oude hardware....................

M'n link ging over de ti, foutje en aangepast.

voor een GTX750 ti is dat voldoende ja geen hoofd prijs betalen kijk of je er een van marktplaats kan pakken voor rond de 50/60 euro
laat voor de zekerheid ook even je Moederbord specificaties zien.

Laatst bewerkt:
@ Rdg23

Ben even zo vrij geweest om je vraag naar de Aankoop nieuw systeem/Upgraden sectie te verplaatsen is een upgrade dus komt even beter tot zijn recht in deze sectie.Succes met je vraag:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan