Nieuwe videokaart en voeding !

Status
Niet open voor verdere reacties.

1react

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Hallo,

Ik ben van plan mijn pc te upgraden naar een 8800GT of GTX en een 450Watt voeding.

Mijn pc specs :
System Manufacturer : Dell Inc.
System Mode; Inspiron 530.
BIOS : Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor : Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz( 4 CPUs), ~2.4GHz
Memory : 3072MB RAM
Moederbord ; ??? hoe weet ik dat ???
het gene wat ik wil vervangen is
ATI RADEON HD 2600 XT met 8800 GT / GTX
350Watt voeding met 450 Watt voeding

Ik heb zelf deze 2 gezien op marktplaats
http://www.marktplaats.nl/index.php...olermaster-voeding-450w-realpower.html?xref=1
en
http://www.marktplaats.nl/index.php...e-koop-point-of-view-8800gt-512mb.html?xref=1

Gaat dit wel werken qua aansluitingen?

Suggesties?

Steve

Laatst bewerkt:
Wat ik nooit zou doen is 'n 2e hands voeding kopen,je weet niet hoelang hij heeft gedraaid en je hebt geen garantie. Daar komt nog bij dat een nieuwe voeding tegenwoordig nu ook weer niet zó duur is en ik zou meteen een voeding nemen van 520 of 550 watt.

Een 8800 GTX gaat wel werken, maar zoals mijn voorganger al aangeeft: koop liever een nieuwe voeding.

Rest alleen nog de vraag: waarom een 8800 GTX ?

Een 8800 GTX gaat wel werken, maar zoals mijn voorganger al aangeeft: koop liever een nieuwe voeding.

Rest alleen nog de vraag: waarom een 8800 GTX ?

Geen idee, een vriendvan me zei dat die wel goed was.. :P

Ja.. Daar heb je het dus al. Die 8800 was 2 jaar geleden goed.
En het gezegde is niet voor niets dat wat je vandaag koopt morgen alweer verouderd is..

Hij is in iedergeval beter dan een Ati Radeon HD 2600 XT en hij trekt de nieuwste games nog steeds.

Toch? :P

Ja, hij is beter dan een 2600XT. En dat laatste hangt er vanaf.. Modern Warfare 2 op 1920 x 1080 met full details is toch echt niet mogelijk met een 8800GTX. En daar doe je het tenslotte toch voor, ik persoonlijk heb geen zin om MW2 op 1024 x 768, medium details en 2xAA te spelen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan