Nieuwe videokaart gewenst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geef altijd het advies om de bios te resetten en dan weer opnieuw in te stellen.:)

Maar in dit geval is er niets veranderd in de bios en auto-sence werkt tegenwoordig niet meer, in de bios zal het op de PCI-e of peg staan, indien de onboard het nu ook doet staat het op igp/peg.
Verouderde biossen kunnen soms niet overweg met de nieuwere grafische kaarten en aangezien het een Medion MSI OEM bord is en vreemd genoeg in de dxdiag een latere versie staat dan bij Medion zal het probleem blijven mocht het aan die bios liggen.

Kaart doet het wel in een andere PC?

Hoe kan ik zien of mijn mobo een onboard aansluiting voor video heeft? Er zit nu ook al een videokaart in die wel prima functioneert

Dus je oude videokaart zit er weer in en werkt gewoon probleemloos?

En dan toch maar even voor alle zekerheid:

Die gigabyte gv-n950oc-2gd nieuw in de winkel gekocht?

Ik denk maar zo:
Wanneer de originele losse kaart goed werkt, zal er weinig mis zijn met de bios en/of instellingen.
Als de voeding ook doet wat hij hoort te doen, dan blijft er in mijn ogen weinig anders over dan een defectie nieuwe graka. Vandaar mijn vraag of deze nieuw gekocht is.

En inderdaad, @Lange Pier, te testen in een andere pc, als die tenminste aanwezig is

Dank allen voor het meedenken, heb hier geen andere computer waar ik hem in kan testen. Hij is idd nieuw. Zal eens even kijken of ik een pc kan vinden waarin ik hem kan testen. Kom er op terug.

Ik geef altijd het advies om de bios te resetten en dan weer opnieuw in te stellen.:)
Da's idd. ook een manier om hetzelfde te schrijven als wat ik schreef. :)
Dat opnieuw instellen kan alleen als je weet wat er stond en door het maken van digitale fotootjes kun je weten wat er stond.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan