Nieuwe videokaart in P-B Squarius: type?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Uden

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2005
Berichten
14
ik weet hier niet veel van af, dus hoop voldoende info te geven: mijn probleem is het volgende:

de videokaart van mijn Packard Bell Squarius bjr 1999 (ja, een beetje oud, maar nog genoeg voor mij) is kapot. De videokaart is een vast onderdeel van het moederbord.

Nu wil ik een andere videokaart inbouwen (ik hoop dat dat kan met dit moederbord). Ik heb er nog twee liggen, allebei met een AGP "connectie". Alleen heeft het moederbord hier niet de juiste "tegenhanger" voor. Er zitten drie relatief kleine witte "connector sleuven" en één grote zwarte. Eén witte en de zwarte zijn vrij.

Herkent iemand deze vage beschrijving ? Kan die mij vertellen wat voor grafische kaart erin kan.

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk. Het is daarom niet toegestaan dat u deze informatie openbaar maakt, vermenigvuldigt of verspreidt, tenzij de verzender aangeeft dat dit wel is toegestaan. Als dit e-mailbericht niet voor u bestemd is, vragen wij u vriendelijk maar dringend om het bericht en kopieen daarvan te vernietigen.
Dit bericht is gecontroleerd op bekende virussen. Helaas kunnen wij niet garanderen dat het bericht dat u ontvangt volledig en tijdig verzonden is, of tijdig ontvangen wordt en vrij is van virussen of aantasting door derden.
 
Welkom op Helpmij.:)

Aan je beschrijving te zien, zit er geen AGP-slot in de pc.(dit is meestal een bruin slot)
Die drie witte sloten zijn PCI-sloten en die zwarte is een ISA-slot.

Je zal dus opzoek moeten naar een PCI videokaart.


De informatie in dit bericht is vertrouwelijk. Het is daarom niet toegestaan dat u deze informatie openbaar maakt, vermenigvuldigt of verspreidt, tenzij de verzender aangeeft dat dit wel is toegestaan. Als dit e-mailbericht niet voor u bestemd is, vragen wij u vriendelijk maar dringend om het bericht en kopieen daarvan te vernietigen.
Dit bericht is gecontroleerd op bekende virussen. Helaas kunnen wij niet garanderen dat het bericht dat u ontvangt volledig en tijdig verzonden is, of tijdig ontvangen wordt en vrij is van virussen of aantasting door derden.
Een E-mailtje gekopieerd?
 
geef even het serienummer van de pc ( achter op de pc zit een sticker ). of anders het type computer/moederbord !
 
bedankt voor de info! Heb nu bij familie, vrienden en overigen een zoekvraag uitstaan naar een PCI-kaart. Moet lukken met al die oude computers op zolder...

p.s. heb met het serienr (nu niet bij de hand) op de PB-site gekeken. Het had zoveel voorloopnullen dat het niet meer in hun database voorkwam.

Geplaatst door crash
Een E-mailtje gekopieerd?

:D ja, de bedrijfs internetregels beperken aanmaken van berichten op forums... Dus berichtje voorbereid, naar 'huis' gemailed en alsnog hier aangemaakt, maar per ongeluk een copy all uitgevoerd...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan