nieuwe videokaart kopen maar geen kennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thedongh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2013
Hallo,

Ik wil graag een videokaart kopen maar aangezien ik niks van computers weet,heb ik daarbij jullie help nodig.
hier heb ik wat gegevens van mijn computer.
het is een OUDE PC. wat ik weet is dat er windows xp professional versie 2002 service pack 3 op zit met de eigenschappen pentium (r) d cpu 2.8ghz kloksnelheid 2.8 ghz 1.99gb ik had voorheen een nvidia geforce 7300 videokaart maar die ik helaas stuk. Ik weet niet wat voor moederboard ik heb maar er zit wel een unboard videokaart op (weet niet welke)
er zit een voeding op van 400w
wat ik met mijn pc wil doen is voornamelijk internetten/email/youtube en af en toe een online game spelen (League of legend) het hoeft niet op high kwaliteit zolang ik maar geen lagg of dergelijke krijgt. (ik speel nu zonder videokaart alles op low maar het lagg soms wel, fps gaat danvan 30 naar 10.......)

Voor de rest heb ik niet de nodige informatie/zal ik het uitzoeken indien nodig is)

mijn budget voor een videokaart is 50-100

Laatst bewerkt:
Het is niet alleen de videokaart die traag is. De rest is ook eigenlijk niet meer geschikt om op te gamen. Ik raad aan om door te sparen voor een nieuwe PC.

Jah, dat klopt. Ik ben dan ookvan plan om over een half jaar een nieuwe pc te gaan kopen Alleenmoet ik het id tussentijd volhouden met deze pc.

ik liever dat ik in 1 keer een nieuwe pc haal in plaats van uitbreiden.
en ook wil ik deze pc graag zoals het hoort behouden alleen vanwege een defecte videokaart heb ik er wel 1 nodig :P

@vanschagen : Jouw bericht verwijderd. Als je niet serieus kan zijn dan graag de topics aan je voorbij laten gaan.

bedankt voor je snelle reactie's ik heb een beetje rondgekeken en was ik meer geïnteresseerd in de 6 serie omdat die goedkoper is.
http://azerty.nl/8-2963-403161/sapphire-radeon-hd-6570-graf.html van 63 euro

of http://azerty.nl/8-2963-402781/sapphire-radeon-hd-6450-graf.html van 36 euro.

of is die hd7750 echt veel beter dan die 2 die aangeef.
het is meer medoelt voor youtube en league of legend minimum eisen zijn

2 GHz processor
1 GB RAM (Windows Vista and 7 users will want 2 GB of RAM or more)
8 GB available hard disk space
Shader version 2.0 capable video card
Support for DirectX v9.0c or better

Ja, die kaarten zijn niet bedoelt om op te gamen. En als je het zo goed weet, waarom vraag je het dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan