Nieuwe videokaart kopen voor gaming?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ryotrickit

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2013
Hallo,

ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe gaming videokaart, momenteel heb ik een Geforce GT 530.
de laatste tijd moet ik me games steeds lager in kwaliteit zetten omdat hij steeds slomer loopt.
Ook heb ik soms geel beeld? (vga kabel al vervangen zit er goed in) en stopt mijn audio met werken en beginnen youtube videos te laggen?
Mijn vraag is welke videokaart raden jullie mij aan voor tijdens het gamen. Nu voornamelijk speel ik Leauge of legends maar ik zoek
een videokaart waarmee ik nog wel 1-2jaar mee zoet ben.

Ik ben bereid om rond de 150 euro max uit te geven voor een videokaart.

Hier een Speccy

Heel kort door de bocht gaat alles in je budget wel werken voor wat je ermee wil. Let wel op dat je voeding de juiste aansluitingen heeft en genoeg vermogen kan leveren. Een goede midrange kaart gebruikt al gauw dubbel het vermogen dan je huidige 530

]
hoe kan ik precies zien wat zon kaart verbruikt en welke geschikt is voor mijn pc kwa vermogen.

Laatst bewerkt door een moderator:
hier moet zeker een andere voeding in komen wil je krachtige videokaart erin hebben
dit is een prefab pc van Packard Bell

een degelijke voeding kost al snel 50 euro en een game kaartje zo rond de 150 euro
dus als je je budget met 50 euro kan verhogen?

een game kaart die zo rond de 150 euro kost heeft minimaal een 450watts voeding nodig en om een beetje overhead te houden is 500watt het beste

let wel op dat je een A-merk voeding koopt bij voedingen telt namelijk de regel goedkoop is duurkoop

Laatst bewerkt:
het budget verhogen geen probleem? heeft u misschien een aanrader voor een nieuwe voeding + een videokaart daarbij?

@Ryotrickit,

Welkom op Helpmij.nl

Het is niet nodig om steeds te quoten een quote is om op iets te attenderen maar is in dit geval niet nodig

videokaart voeding

Met de geforce GTX 660 moet je alle nieuwe games kunnen spelen en de voeding is 530 watt dus dat moet lukken

alhoewel ik twijfel of je bij die videokaart een nieuwe voeding nodig hebt aangezien de videokaart maar 140 watt nodig heeft

(lukte niet om vorige bericht aan te passen)

@granitk7,

Even je twee berichten samen gevoegd je weet dat je een bericht kan aanpassen;)

dus de gtx 660 zou op mijn voeding het kunnen doen? en is Azerty een beetje goede site met levering?

Hoi,

Volgens mij zit er geen voeding van 530 watt maar is de videokaart van het type 530 .

DC output = 250watts dit is dus een 250watts voeding dus echt ondermaats voor een degelijke game kaart

en een GTX660 is ook verouderd je kan dan beter de HD r9 270 of 270X aanschaffen

zoiets klikerdeklik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan