Nieuwe videokaart kopen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mboka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mboka

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Hey iedereen, de videokaart die ik nu heb is zeer slecht, en ik zou graag een nieuwe kopen. Ik heb nu een 256 MB ATI MOBILITY RADEON X1400, ik kan er bijvoorbeeld FIFA 10 totaal niet mee spelen, ook bij andere spellen hapert ie constant.

Andere gegevens van m'n computer zijn:

Inspiron 6400 Duo Processor T2250 1.73Ghz, 2MB L2 cache, 533MhzFSB
80GB hard drive
1024MB 667MHz DDR2 SDRAM
9-cell, 80 Whr Li-lon primary battery

Ik weet niets of jullie iets zijn met die extra gegevens. Welke kaart raden jullie mij aan om te kopen? De beste kaart die mijn computer aan kan. Mijn budget ligt tot 100 euro.
En als ik een nieuwe heb, hoe moet ik die dan in de computer plaatsen?

mvg, Rutger

Hallo ,

Het klopt inderdaad dat je videokaart niet veel soeps is , maar het zal em niet alleen aan je videokaart liggen.
Je geeft aan dat je 1gb ram geheugen hebt , dit zou ik persoonlijk ook eens gaan uitbreiden als ik jou was.
Ook geef je aan [ 9-cell , 80whr Li-lion primary battery ] , wat bedoel je hier nu mee gaat het nu om een desktop pc of om een notebook ? zover als ik kan zien zal het hier om een notebook gaan ivm met je ati mobility radeon vga en dit een notebook vga is.

Ik zou je dan ook aanraden om een nieuwe laptop te kopen want bij een laptop kan je niet zo eenvoudig je vga gaan veranderen , als het al mogelijk is is dit harstikke duur en ben je meestal goedkoper uit met een nieuwe notebook.

Graag wil ik je ook nog als tip geven om bij de volgende post iets duidelijker te zijn of het om een pc , notebook etc gaat.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey, het gaat hier om een gewone computer! Dus geen labtop of notebook, een gewone huiscomputer. Kost het veel om het RAM-geheugen uit te breiden? En welke videokaart kan je me aanraden?

Vreemd, is nochtans zeker geen laptop hoor. Ik haal die namen van mijn processor enzo van het offerteblad, is er nog een andere manier om dat te bekijken? Misschien een fout op de offerte ofzo.

oftewel je vraagstelling is verkeerd of de gegevens die je doorgeeft zijn verkeerd.

Punt 1 : een 9-cell, 80 Whr Li-lon primary battery heb ik nog never nooit in een pc gezien , typ dit eens bij google in dat je krijg je een laptop batterij.

Punt 2 : die ati mobililty komen alleen in laptop voor.

Download even PC wizard en maak een screenshot van system summery en plaats die hier in je volgende bericht.
http://www.cpuid.com/pcwizard.php

PS graag gewoon de "reageer op vraag" knop gebruiken. Het is niet nodig alles te citeren als je direct reageert.
De topics worden ander erg lang, met dezelfde tekst erin.;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan