koekiemonster94
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 apr 2008
Goedenmiddag lezers/helpers.
Ik heb gister zojuist een nieuwe videokaart aangeschaft: ATI Radeon HD 5450. Dit werd mij aangeraden vanwege mijn bedrag van wat ik te besteden had.
Dezelfde middag heb ik de videokaart in de kast gezet.
Toen heb ik deze driver geïnstaleerd:
ATI Radeon™ HD5400 drivers release for Windows® XP.
Link:
http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/ATI-Catalyst-driver-Radeon-HD5400.aspx
Ik kon namelijk niet de driver van de HD5450 vinden, en op de verpakking stond dat het aangedreven is door ATI Radeon HD 5400
Als ik nu kijk bij Configuratiescherm --> Systeem (tabblad Hardware) --> Apparaatbeheer.
Dan zie staan:
Beeldschermadapters:
- ATI Radeon HD 5400 Series. Dit klopt toch?
Besturing voor geluid, video en spelletjes:
- ATI High Definition Audio Divice. Dit is mijn audioapparaat toch?
Maar ik heb geen geluid!
Rechtsonderin zie ik geen luidsprekertje staan. Als ik naar Configuratiescherm --> Geluiden en Audioapparaten ga dan zie ik daar staan onder de kopjes: Volume,Audio en spraak dat er geen apparaten zijn?
Kan iemand mij helpen met mijn probleem?
Alvast Bedankt!
Mauritsf
Ik heb gister zojuist een nieuwe videokaart aangeschaft: ATI Radeon HD 5450. Dit werd mij aangeraden vanwege mijn bedrag van wat ik te besteden had.
Dezelfde middag heb ik de videokaart in de kast gezet.
Toen heb ik deze driver geïnstaleerd:
ATI Radeon™ HD5400 drivers release for Windows® XP.
Link:
http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/ATI-Catalyst-driver-Radeon-HD5400.aspx
Ik kon namelijk niet de driver van de HD5450 vinden, en op de verpakking stond dat het aangedreven is door ATI Radeon HD 5400
Als ik nu kijk bij Configuratiescherm --> Systeem (tabblad Hardware) --> Apparaatbeheer.
Dan zie staan:
Beeldschermadapters:
- ATI Radeon HD 5400 Series. Dit klopt toch?
Besturing voor geluid, video en spelletjes:
- ATI High Definition Audio Divice. Dit is mijn audioapparaat toch?
Maar ik heb geen geluid!
Rechtsonderin zie ik geen luidsprekertje staan. Als ik naar Configuratiescherm --> Geluiden en Audioapparaten ga dan zie ik daar staan onder de kopjes: Volume,Audio en spraak dat er geen apparaten zijn?
Kan iemand mij helpen met mijn probleem?
Alvast Bedankt!
Mauritsf