Nieuwe videokaart maar geen geluid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Best Dirkie

Bij PC Wizard 2010 geeft hij aan bij huidige weergave 32-bit aan het einde.

Het klinkt allemaal heel makkelijk hoe jullie vertellen alleen ik ben niet zoals jullie dus dirk zou jij mij alsjeblieft het iets precieser willen uitleggen van wat ik moet doen?

Is hulp op afstand niet iets jongens?

Alvast bedankt!

Groetjes Maurits

Het maakt mij niet zoveel uit mij lijkt het het handigst om hulp van afstand te doen zodat één van jullie kunnen kijken wat er mis is.

Kunnen jullie een registratiecode vinden voor het programma UpdatMyDrivers volgens mij kom ik dan ook aardig ver.

klopt het dan je windows vista bussiness erop heb staan?
dan is dit je audio driver:
http://h20000.www2.hp.com/bizsuppor...&swLang=7&mode=2&taskId=135&swItem=vc-75843-1

Maar aangezien je niet eens zo'n luidsprekertje onderin in beeld ziet denk ik dat je geluidskaart is uit geschakeld.
Probeer eerst eens de driver te installeren.
Als het niet werkt>
Start je computer opnieuw op en druk op del of f2. ( even opletten wat er staat in het eerste scherm dat je krijg als je hem aanzet.
Als je dan in het bios zit moet je onder het tabblad advanced zoeken naar iets met onboard audio...
En zet die op Enable. probeer dan nog eens de driver te installeren

Okee volgens mij zit ik wel goed.
Ik ben naar options gegaan en daar stond inderdaad een tabblad met advanced. Daar zag ik iets van onboard staan en daarna kwamen alle dagen van de week met daar achter enabaled en ik heb ze allemaal naar able gezet
Toen heb ik de driver proberen te instaleren die je hierboven hebt gezet dan verwijst hij automatisch door naar iets van SoundMax en dan krijg ik uiteindelijk de volgende melding:

De bestanden van het audiostuurprogramma ondersteunen uw computerhardware niet.
Opmerking: als u de audiosoftware heb verwijderd zonder uw computer opnieuw op te starten, voer deze setup dan openieuw uit.

Kunnen jullie hier wat mee?
Hopelijk wel :D

Ciaoo!

Mijn geluid doet het weer na wat prutsen met bios.

Dankjewel jongens!

Alleen volgend probleem wou effe een game gaan spelen maar de cd-drive doet het niet. Hij leest geen cd's meer.

Heeft dat ook te maken met drivers of is dat eenvoudiger :oops:

Mauritsf!

Heb je het al met meerdere cd/dvd's geprobeerd?
Het kan ook zijn dat hij echt kapot is

Ik denk dat hij ook kapot is helaas.

Maar als ik de driver verwijder en dan weer opnieuw opstart dan word hij wel opnieuw gevonden.
Geeft dat niks aan.

Als ik iets nieuws moet kopen wat raden jullie mij aan, mijn budget is niet hoog, en zoals jullie weten ben ik geen computernerd.

Ciaoo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan