hallo,
Ik heb jammer genoeg enkele probleempjes met mijn 'nieuwe' pc. Nog niet eens een maand terug een standaard packard bell pc'tje aangeschaft voor mijn schoolwerk ed. Er was nog een agp poort vrij, dus heb ik daar een 9600xt radeon 256 mb van sapphire erin gezet. Installatie van drivers ed verliepen goed.
maar nu het probleem.
wanneer ik gewoon werk in windows is er nog niks aan de hand. Maar als ik games ga draaien (need for speed underground 2 & call of duty 1) vliegt mijn beeldscherm na een periode van +_ 10 min op standby. In een aantal van de gevallen hoor ik nog wel geluid van de desbreffende game. hij hakkelte verder ook niet, hij houdt er gewoon direct mee op.
de mogelijkheden die ik al heb geprobeerd zijn:
*andere monitor, geen succes.
*andere resoluties, geen succes.
*koeler harder laten draaien van de videokaart, ook geen succes.
nu twijfel ik eraan of mijn voeding wel voldoende is. Maar op dit gebied ben ik een beetje een leek.
Misschien is het type van mijn pc ook wel handig:
packard bell imedia 2957
met sempron 3000+
512mb
80 gig
en dus een agp 9600xt kaartje van 256 mb erin.
Wie kan mij verder helpen?!
alvast bedankt voor uw reactie,
Franke
Ik heb jammer genoeg enkele probleempjes met mijn 'nieuwe' pc. Nog niet eens een maand terug een standaard packard bell pc'tje aangeschaft voor mijn schoolwerk ed. Er was nog een agp poort vrij, dus heb ik daar een 9600xt radeon 256 mb van sapphire erin gezet. Installatie van drivers ed verliepen goed.
maar nu het probleem.
wanneer ik gewoon werk in windows is er nog niks aan de hand. Maar als ik games ga draaien (need for speed underground 2 & call of duty 1) vliegt mijn beeldscherm na een periode van +_ 10 min op standby. In een aantal van de gevallen hoor ik nog wel geluid van de desbreffende game. hij hakkelte verder ook niet, hij houdt er gewoon direct mee op.
de mogelijkheden die ik al heb geprobeerd zijn:
*andere monitor, geen succes.
*andere resoluties, geen succes.
*koeler harder laten draaien van de videokaart, ook geen succes.
nu twijfel ik eraan of mijn voeding wel voldoende is. Maar op dit gebied ben ik een beetje een leek.
Misschien is het type van mijn pc ook wel handig:
packard bell imedia 2957
met sempron 3000+
512mb
80 gig
en dus een agp 9600xt kaartje van 256 mb erin.
Wie kan mij verder helpen?!
alvast bedankt voor uw reactie,
Franke