nieuwe videokaart, maar monitor slaat zwart..??

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke, kan ik dat hier ook aan hem vragen of moet ik dan naar een ander topic? ben sinds vandaag pas lid van dit forum, dus weet nog niet precies hoe hier alles werkt:o

(+3,3V & +5V=115W max), total output continuous shall not exceed 250 watts.

Kijk eens op de doos bij de systeem vereisten, wat daar staat als advies voor de voeding?
Bij die van mij, andere videokaart dan jij hebt, staat 500Watt als vereiste

PS, blijf maar bij deze topic.:)

oke, kan ik dat hier ook aan hem vragen of moet ik dan naar een ander topic? ben sinds vandaag pas lid van dit forum, dus weet nog niet precies hoe hier alles werkt:o
Aha, nou als eerste dan Welkom!!!!! Franke :thumb: Je hoeft niets te doen. Iedereen die reageert in een topic krijgt daar een email van, mits je dit heb aangezet in je gebruikers opties. Dus Crash komt gerust langs. Even geduld dus. ;)

edit: daar is superman crash al :D

Laatst bewerkt:
bedankt! ik kwam hier als eerste terecht met mijn zoekopdracht, en er wordt ook zeer snel gereageerd, dus jullie hebben er weer een lid bij:)
ik heb op de doos gekeken van de videokaart, maar daar staan alleen gegevens over wat voor processor je ervoor nodig hebt en hoeveel werkgeheugen. sempron staat er niet tussen, maar dat moet die toch wel gewoon pakken? gegevens over voeding kan ik niet vinden. ik kon ook niet zo snel op internet iets vinden over een vereiste van je voeding voor een sapphire radeon 9600xt 256 mb.
En hoeveel watt zit er nu in mijn pb 2957 systeem?

groet,

Franke

Als ik dit:
(+3,3V & +5V=115W max), total output continuous shall not exceed 250 watts.
al lees, ben ik bang dat de voeding te zwak is.(100% weet ik dat niet)
Ik kan niet ontdekken hoeveel Watt de voeding is, die in je pc zit.:(

PS, heeft de kaart een eigen aansluiting, rechtstreeks vanuit je voeding?

Laatst bewerkt:
hmm, dat is jammer. maar hoe compatibel is pb wat betreft nieuwe voedingen? is het wel mogelijk om een andere voeding erin te zetten? zo ja, wat voor één moet ik ervoor aanschaffen?

franke

Mag ik even inbreken,zie de vraag net!

Heb laast nog een nieuwe voeding geplaatst in een zelfde PC,daar zat een 250 Voeding in,en die liep namelijk ook steeds vast.
Weet niet of dit iets verduidelijkt

Ik gaf aan dat ik niet 100% zeker weet of dat de oorzaak is. Je gaf aan je "Shared geheugen" te hebben uitgeschakeld, maar heb je ook daad werkelijk de "onboard videokaart" uitgeschakeld in het Bios?

wat bedoeld u met een eigen aansluiting, rechtstreeks vanuit je voeding?

de kaart is gewoon in een agp slot geplugt....

als het goed is, is het shared geheugen uitgeschakeld... Maar dit zou toch niks mogen uitmaken?

F

Laatst bewerkt:
wat bedoeld u met een eigen aansluiting, rechtstreeks vanuit je voeding?

de kaart is gewoon in een agp slot geplugt....

F
Er zijn videokaarten die nog een extra voeding aansluiting hebben, daar gaat een stekker in zoals in je hardeschijf. Kennelijk zit die niet op jou kaart, zoals ik her en der gezien heb.

Heb laast nog een nieuwe voeding geplaatst in een zelfde PC,daar zat een 250 Voeding in,en die liep namelijk ook steeds vast.
Hier was ik bang voor, gezien het regeltje, wat ik een paar keer geciteerd heb.:(
Weet je zeker, dat het dezelfde type/model PC was Bandit?

Er zijn videokaarten die nog een extra voeding aansluiting hebben, daar gaat een stekker in zoals in je hardeschijf. Kennelijk zit die niet op jou kaart, zoals ik her en der gezien heb.

Hier was ik bang voor, gezien het regeltje, wat ik een paar keer geciteerd heb.:(
Weet je zeker, dat het dezelfde type/model PC was Bandit?

iMedia 2957zat 250 in,maar er zijn er ook die met 300 zijn geleverd,maar in samenwerking met die kaart zal hij/zij echt zwaarder moeten + verloopstekker om de kaart aan te sturen als ik het goed heb

Edit:Op niewe voeding zit dat in de regel al

Laatst bewerkt:
dus het zal waarschijnlijk de voeding zijn die niet lekker meewerkt begrijp ik. Maar is er de mogelijkheid om er een andere in te zetten? ik weet niet hoe compatibel pb is met voedingen, heb gehoord dat ze met geheugens nog wel eens willen tegenwerken. en hoeveel watt is aan te raden?

Franke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan