Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(+3,3V & +5V=115W max), total output continuous shall not exceed 250 watts.
Aha, nou als eerste dan Welkom!!!!! Franke :thumb: Je hoeft niets te doen. Iedereen die reageert in een topic krijgt daar een email van, mits je dit heb aangezet in je gebruikers opties. Dus Crash komt gerust langs. Even geduld dus.oke, kan ik dat hier ook aan hem vragen of moet ik dan naar een ander topic? ben sinds vandaag pas lid van dit forum, dus weet nog niet precies hoe hier alles werkt![]()
Crash is er al.Dus Crash komt gerust langs. Even geduld dus.![]()
al lees, ben ik bang dat de voeding te zwak is.(100% weet ik dat niet)(+3,3V & +5V=115W max), total output continuous shall not exceed 250 watts.
Er zijn videokaarten die nog een extra voeding aansluiting hebben, daar gaat een stekker in zoals in je hardeschijf. Kennelijk zit die niet op jou kaart, zoals ik her en der gezien heb.wat bedoeld u met een eigen aansluiting, rechtstreeks vanuit je voeding?
de kaart is gewoon in een agp slot geplugt....
F
Hier was ik bang voor, gezien het regeltje, wat ik een paar keer geciteerd heb.Heb laast nog een nieuwe voeding geplaatst in een zelfde PC,daar zat een 250 Voeding in,en die liep namelijk ook steeds vast.
Er zijn videokaarten die nog een extra voeding aansluiting hebben, daar gaat een stekker in zoals in je hardeschijf. Kennelijk zit die niet op jou kaart, zoals ik her en der gezien heb.
Hier was ik bang voor, gezien het regeltje, wat ik een paar keer geciteerd heb.
Weet je zeker, dat het dezelfde type/model PC was Bandit?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.