dragos
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 feb 2007
Hallo lang geleden dat ik hier ben geweest maar ik zit al ruim 2 jaar nog met hetzelfde probleem dus ik wil er wat aan doen voordat het te laat is.
Het zit mijn videokaard is kapot.
Wat gebeurd er dan? Games doen onwijs traag blijven vast er komen raren strepen door me beeld.
Als ik me computer opstart heb ik allerlei gekleurde strepen ik moet 2 tot 3 moet me pc opnieuw opstarte tot het beeld goed is.
Dus ben ik van plan een nieuwe videokaard te kopen aleen ik weet niet welke want ik kan wel de beste die er is kopen en dat ie niet op mijn pc werkt
Hier wat info over me pc :
Systeem: Windows Xp Home Edition versie 2002 service pack 2.
Computer:
AMD Sempron(tm) Proccesor
3100+
Kloksnelheid: 1.80 GHz 512MB
Extensie van fysiek adres.
Trouwens bij de Directx bestanden is me iets opgevallen zou het mischien daar aan kunnen liggen. Hier een plaatje
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven zoniet dan hoor ik het graag.
Alvast Bedankt!:thumb:
Het zit mijn videokaard is kapot.
Wat gebeurd er dan? Games doen onwijs traag blijven vast er komen raren strepen door me beeld.
Als ik me computer opstart heb ik allerlei gekleurde strepen ik moet 2 tot 3 moet me pc opnieuw opstarte tot het beeld goed is.
Dus ben ik van plan een nieuwe videokaard te kopen aleen ik weet niet welke want ik kan wel de beste die er is kopen en dat ie niet op mijn pc werkt

Hier wat info over me pc :
Systeem: Windows Xp Home Edition versie 2002 service pack 2.
Computer:
AMD Sempron(tm) Proccesor
3100+
Kloksnelheid: 1.80 GHz 512MB
Extensie van fysiek adres.

Trouwens bij de Directx bestanden is me iets opgevallen zou het mischien daar aan kunnen liggen. Hier een plaatje

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven zoniet dan hoor ik het graag.
Alvast Bedankt!:thumb: