frankwannet
Inventaris
- Lid geworden
- 6 jun 2006
Helemaal toppie en veel plezier ermee:thumb:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die koeler is echt een stuk beter dan mijn oude ati-design HD4870. Ik ben blij als de kaart onder de 80 graden blijft...Resultaat: uitstekend :thumb:
COD4 draait als een zonnetje op 1440 x 900 (max resolutie van m'n scherm) met alles op High. De temperatuur is goed, nu na een halfuurtje gamen is ie volgens Catalyst control center 60 graden, met de fan control op auto. Als ik hem op 75% zet, daalt ie gelijk richting 40 graden graden.
Ik hoop niet dat hij zich heeft laten afschrikken. Van mee lezen kan je een hoop leren.Was trouwens wel een gepruts hoor marsmannetje, heb de kabel ook onder de kaart doorgeleid. Was even prutsen voor de CPU aansluiting (heb er een Scythe Kama Cross koeler op zitten), maar het zit als gegoten nu.
Heren, bedankt voor het advies!
Enne, Ronold.. Heel veel plezier met bijleren.
.
Maar ik ben ook wel een beetje hard geweest tegen Ronold hoor![]()
Je kan niet zo maar een kaartje er op zetten die lekker hoog is..
soms heb het alleen maar nadeel...
het beste kan je naar de winkel gaan en dan kijken ze wat het beste is voor jou computer dat is moeilijk de beoordelen via een forum
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.