appelsapman
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 sep 2006
Ik ben van plan een nieuwe videokaart te kopen. alleen k heb ff wat hulp nodig. ik heb een videokaart nodig met agp aansluiting en ik wil er de volgende spellen op kunnen spelen. Doom 3 F.E.A.R Call of duty En GTA San andreas. en ik heb hem nog nie maar ik ga ook tes4 oblivion kopen dus hou daar ook rekening mee.
had zelf eigenlijk al beetje gegoogled naar videcards die dit ondersteunen met agp aanlsuiting kan ze nie egt vinden of ze zijn gelijk 350 - 400 euro. hoop dat iemand hier mij een naam kan geven met een lagere prijs
ff wat systeem info voor als dat van pas zou kunnen komen.
sommige info is misschien verbodig maar ik schrijf gewoon maar alles op je weet maar nooit.
Moederbord: ASRock p4v88 met agp express natuurlijk
Processor: Intel Celeron D 320 (2.40ghz) pentium 4
RAM 1536mb (schrik niet. is veel ik weet)
:thumb: :shocked:
Videokaart (waar het allemaal om gaat) nVIDIA Geforce4 MX 4000 : Total geheugen 64mb. Resolutie zooi wee niet hoe je het noemt maar dat bied het volgende: 1024 x 768 (32 bit) (75) hz lolol
:evil: :evil:
zeer slecht ik weet
Windows xp Proffesional B) luxe hoor jongens:thumb: lol
en 300gb harde schijfruimte maar dat doet er ff nie toe
Geheugen:
Fysiek geheugen: 486 mb:thumb: :thumb:
Virtueel geheugen:2643mb:thumb: :thumb:
module breedte: 64bit
Geheugentype: ddr SDRAM
Geheugensnelheid: PC3200 (200mhz)
mocht je meer willen weten vraag maar.
oh ja als kan zeg dan ook wat de gemiddelde prijs is van de videokaart die je me aanraad.
thx alvast.
had zelf eigenlijk al beetje gegoogled naar videcards die dit ondersteunen met agp aanlsuiting kan ze nie egt vinden of ze zijn gelijk 350 - 400 euro. hoop dat iemand hier mij een naam kan geven met een lagere prijs
ff wat systeem info voor als dat van pas zou kunnen komen.
sommige info is misschien verbodig maar ik schrijf gewoon maar alles op je weet maar nooit.
Moederbord: ASRock p4v88 met agp express natuurlijk
Processor: Intel Celeron D 320 (2.40ghz) pentium 4
RAM 1536mb (schrik niet. is veel ik weet)

Videokaart (waar het allemaal om gaat) nVIDIA Geforce4 MX 4000 : Total geheugen 64mb. Resolutie zooi wee niet hoe je het noemt maar dat bied het volgende: 1024 x 768 (32 bit) (75) hz lolol
:evil: :evil:

Windows xp Proffesional B) luxe hoor jongens:thumb: lol

en 300gb harde schijfruimte maar dat doet er ff nie toe

Geheugen:
Fysiek geheugen: 486 mb:thumb: :thumb:
Virtueel geheugen:2643mb:thumb: :thumb:
module breedte: 64bit
Geheugentype: ddr SDRAM
Geheugensnelheid: PC3200 (200mhz)
mocht je meer willen weten vraag maar.
oh ja als kan zeg dan ook wat de gemiddelde prijs is van de videokaart die je me aanraad.
thx alvast.

Laatst bewerkt: