Nieuwe Videokaart, Nieuwe problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wahied10

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Ik heb vandaag een SAPPHIRE ATI RADEON 9550 aangeschaft om lekker onderuit te kunnen gamen..
Het gaat om een AGP8x kaart..
Die heb ik vervolgens thuis vol enthousiasme in de slot gestopt ipv mn oude videokaart (AGP4x)..
Bij het opstarten van de computer bleef de monitor uit en viel in slaapstand.,,
Nu heb ik mn oude videokaart er weer in gedaan en hij doet het weer als vanouds..

Mijn vraag is: Wat moet ik doen? Doet hij het niet of moet ik iets specifieks doen..

ik wil niet zeuren hoor maar kan je met een 9550 gamen?:confused:

en heb je de oude drivers er wel afgehaald voordat je de nieuwe kaart erin hebt gedaan

ik wil niet zeuren hoor maar kan je met een 9550 gamen?:confused:

en heb je de oude drivers er wel afgehaald voordat je de nieuwe kaart erin hebt gedaan

Nee niet gedaan..
Ja ik dacht dat het wel kon hiermee.. maar kan dat dus niet, kan ik hem beter terugbrengen???

ja je kan deze kaart inderdaad mooi terug brengen.
en een 1650 pro of beter in doen een sapphire 1950pro 512mb gddr3 is een super kaart voor het gamen.
niet het allerbeste maar voor dx9 een goede kaart:thumb:

ja je kan deze kaart inderdaad mooi terug brengen.
en een 1650 pro of beter in doen een sapphire 1950pro 512mb gddr3 is een super kaart voor het gamen.
niet het allerbeste maar voor dx9 een goede kaart:thumb:

Oké heel erg bedankt dan.. dan breng ik hem morgen gelijk terug..
Ik wil rond de 60 euro besteden.. welke kan ik het beste nemen dan?

let wel!!!!

niet iedere agp 8x kaart zal ook op een 4x slot draaien!!!!

de 1950 serie draait bijv niet op 4x

en niet iedere 7600 draait op 4x

Laatst bewerkt:
ik heb net voor je gekeken maar heb zo snel niet kunnen vinden wat voor apg je moederbord heeft.

Ik zou eerst kijken wat er op de moedebord zelf staat, als het niet klopt en je gebruikt hem alsnog kan je de moederbord, de video kaart of beide opblazen.

Een goede video kaart is stukken duurder en waarschijnlijk niet verkrijgbaar voor AGP. Oplossing dan zou zijn een nieuw pc maar voor een goedkope upgrade is dat niet de moeite waard.

ik heb net voor je gekeken maar heb zo snel niet kunnen vinden wat voor apg je moederbord heeft.

Ik zou eerst kijken wat er op de moedebord zelf staat, als het niet klopt en je gebruikt hem alsnog kan je de moederbord, de video kaart of beide opblazen.

Een goede video kaart is stukken duurder en waarschijnlijk niet verkrijgbaar voor AGP. Oplossing dan zou zijn een nieuw pc maar voor een goedkope upgrade is dat niet de moeite waard.

uhhhh??

waarschijnlijk niet verkrijgbaar voor agp????

verklaar je opmerkingen eens nader?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan