Nieuwe videokaart nodig, help aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrizziey

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2008
Berichten
5
Hallo

Ik heb een nieuwe videokaart nodig.
Deze moet liever niet over de 100 euro gaan maar wel goed genoeg zijn om games te spelen.
Ik zoek dus voor de beste videokaart rond de 100 euro die ook nog eens in mijn computer past. Op het moment heb ik een Gforce 7500 LE als videokaart.
Ik denk dat ik ook nog even moet vermelden dat ik bijna geen verstand heb van computers, dus te moeilijke "computertaal" zal ik niet begrijpen.
Help aub ! :thumb:
 
Het is moeilijk beoordelen of een kaart in je pc past wanneer je er niet bij verteld wat voor pc je hebt...
 
Ja ik zoek dus een kaart waarmee ik zonder enige moeite de 7500LE kan vervangen, dus geen nieuwe sloten erin hoef te zetten ofzo. Geldt het voor de meeste single Geforce kaarten dat je ze in hetzelfde slot kan zetten? Zou ik gewoon een Geforce 7900GT kunnen kopen, de Geforce 7500 uit mijn pc kunnen schroeven en in datzelfde slot kunnen zetten? Dank je voor de reactie.
 
Laatst bewerkt:
post even je verdere specs van je pc dan weten we wat voor een videokaart we voor jouw moeten zoeken.
En Welkom bij helpmij
 
Maar vertel nu eerst eens wat voor pc je hebt? HP, Packard Bell, en welk type precies, zo kunnen we niets.
 
Het is een HP Pavilion pc met 1 Gig geheugen en een AMD AThlon 64 X2 Dual Core processor 4600+ ja hij is redelijk oud.
Bedankt voor jullie snelle replies.
 
De 7500LE is een PCI-E Videokaart (heb hem zelf ook in m'n compaq)
 
Oké dat ziet er goed uit, en kan ik die gewoon in plaats van mijn huidige 7500LE in de pc zetten, ik heb namelijk nogal weinig verstand van dingen als PCI(e) enzo:p
 
Nou dan zijn mijn vragen beantwoord. Hartstikke bedankt iedereen die geholpen heeft!:love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan