Nieuwe videokaart -> pc doet raar bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik ga met mukkel mee de oorzaak is zo te zien de voeding
 
Ja, dat denk ik ook.

En ik heb wel een andere voeding (350 W), maar om die nou helemaal uit die pc te gaan halen en in mijn PC te zetten is een beetje veel werk. Ik denk dat ik maar naar een ICT-zaak ga, die zijn daar iets beter in dan ik denk ik :)
 
Hoi,

Ja als je twijfelt is dat de beste optie maar doe dan een nieuwe van minimaal 400watt en van een goed merk .
wat een goed merk is zou je hier kunnen bekijken
 
Hoi,

Ja als je twijfelt is dat de beste optie maar doe dan een nieuwe van minimaal 400watt en van een goed merk .
wat een goed merk is zou je hier kunnen bekijken

Ja, ik denk dat de winkel waar ik heenga wel goede voedingen heeft.

Ik heb ook nog een spel getest. De FPS is van 18 naar 61 gegaan :D, maar de voeding begon heel hard te blazen :(, dus het lijkt me duidelijk waar het aan ligt.
 
Het is niet de voeding :(

Ben naar de ICT-zaak geweest. Ze hebben voeding vervangen (nieuwe voeding levert 460 W), maar PC doet nog steeds raar bij opstarten.

Het harde blazen tijdens een spel is wel weg.

Wel raar, want met een andere videokaart (ATI Radeon X300 serie) start hij wel normaal op.
 
Goedenavond,

Vreemd dat hij met de X300 wel wil ,de videokaart is goed aangesloten en de drivers goed geïnstalleerd zo ja zou ik de HD 5670 even bij de winkel laten testen of hij daar wel werkt of je moet nog een pc hebben waar je hem kan testen.
Mag ik vragen welk merk voeding ze geplaatst hebben.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat zou goed moeten zijn , als alles goed is aangesloten en de drivers zijn goed dan lijkt volgens mij de laatste optie in mijn vorige bericht het beste.
Maar ik neem aan dat ze in de winkel de pc getest hebben?
 
Dan zit er iets niet goed in de videokaart (zoals modag al aangeeft)
Of even je videokaart in een andere pc steken, dan weet je het ook :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan