Nieuwe videokaart plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

samoerie

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2011
Hallo, ik ben Samer.

Ik heb een eMachines ET1840 en ik wil graag de videokaart vervangen, nu staat er een Intel(R) G33/G31 Express Chipset Family op. En ik ben iemand die veel gamed, maar ik weet niet welke videokaart ik precies moet nemen om te vervangen.. Hoe weet ik welke het handigst voor me is? Wat ik allemaal doe:

- Scripten 30%
- Gamen 60%
- Social Media 10%

Maar echt heel veel games werken niet bij me, Ongeveer 80%... Nu wil ik dus graag weten welke videokaart is het handigst om te nemen. Ik ben van plan om hem naar iemand te brengen die de videokaart kan vervangen.

Mvg, Samer Albadry.

UPDATE: Ik ben net achter wat zoeken erachter gekomen dat het volgens mij handig is om een nVidia te nemen, maar hoe weet ik welke?

Laatst bewerkt:
Ah, oké. Dat is wel jammer maar ik zoek dit:

Pixel Shader version 3.0
Vertex Shader version 3.0
Dedicated Video RAM 256 MB

Zo iets wil ik, is dat mogelijk op mijn computer? Ik wil het zo goedkoop mogelijk :$.

Laatst bewerkt:
Daar heb je wel gelijk in, als het goed is moet ik een nVidia hebben dus eigenlijk zoek ik dit:

nVidia met: Pixel Shader version 3.0 | | Vertex Shader version 3.0 | | Dedicated Video RAM 256 MB | | 220 watt
Want de nVidia's die kun je volgens mij wel goed gebruiken voor gamen. Maar of ik dit kan vinden is de vraag... Ik wil eigenlijk gewoon een Videokaart die geschikt is om te kunnen gamen, en de eisen zijn volgens mij de benodigde eisen om te gamen...

Laatst bewerkt:
Ik zou voor deze gaan: http://www.alternate.nl/html/product/ASUS/ENGT440-DI-1GD5/810112/?
Het is een kaartje van Nvidia en voldoet aan de eisen die je tot nu toe stelt. Kun je misschien een voorbeeld geven van welke games je bedoeld?
Al deze low budget kaartjes zijn niet helemaal bedoelt om op te gamen, maar een gemiddeld spelletje is op lage/gemiddelde instellingen toch wel speelbaar.

daar kun je niet meer mee gamen, misschien hele oude games.

ook niet, dat is een htpc-kaart dus echt niet voor gaming.
als je even op google had gekeken had je het ook kunnen zien.

Kaarten met die eisen is wel mogelijk ja.
Maar....gezien beperking voeding kom je wel in de zogenaamde low budget kaartjes.(maar wel weer stukke beter als je huidige chipset)
En jou wens is gamen...en dat gaat dus niet geheel samen.

Deze is dan slechts als voorbeeld bedoeld
http://www.alternate.nl/html/product/ASUS/ENGT430_DC_SL-DI-1GD3/865548/?tk=7&lk=4034

Zo slecht vond ik mijn voorbeeld niet. Gezien de voeding blijft het toch beperkt om een echte game kaart aan te raden.

welke games worden er eigenlijk gespeelt
de E3400 processor is wat dat betreft ook een dikke bottleneck om degenlijk te kunnen gamen
ben bang dat dit niet alleen bij de voeding/videokaart zal blijven zeker als men ook games zoals BF3 of CoD MW3 wil gaan spelen
zelfs voor MW3 heb je een Core 2 Duo E4300 nodig...

deze computer is niets meer dan browsen filmpjes kijken en wellicht wat scripten waardig meer niet
wil je toch upgraden dan houd je alleen de kast dvd en HDD over de rest zal vervangen moeten worden voor nieuw spul

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan