Nieuwe videokaart rendabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dank jullie alle voor de reacties maar ik denk dat ik hem toch bij Mycom ga halen omdat ik jij Alternate vooraf moet betalen en anders is het even duur als normaal. En van te voren betalen en dan verzenden... Daar houd ik eerlijk gezegd niet zo van. En met verzendkosten erbij kost hij nog €58,50 met vooruit betaling en met rembours kost hij €63,50 en dan is het prijs verschil mij te klein. Toch bedankt allemaal!

Laatst bewerkt:
Zeker de moeite waard om daar op te bieden.
Ik zou beginnen met € 25,-

Zeker de moeite waard om daar op te bieden.
Ik zou beginnen met € 25,-

Denk je? Ik hou niet zo hardware op markplaats kopen omdat je niet weet er mee is gebeurd. Of hij overclocked is etc.Maar dan zou ik bij €20 beginnen.

Duidelijk afspraken maken dan hè....misschien kan je hem zelf ophalen?
Scheelt je een hoop centjes en dat zou ik er zeker voor over hebben.
Ik koop zelf veel op MP en zo ken ik er nog wel een paar. Mrmusic, ook van dit frum doet dit ook regelmatig.

Duidelijk afspraken maken dan hè....misschien kan je hem zelf ophalen?
Scheelt je een hoop centjes en dat zou ik er zeker voor over hebben.
Ik koop zelf veel op MP en zo ken ik er nog wel een paar. Mrmusic, ook van dit frum doet dit ook regelmatig.

Haha ja niet echt handig, woon in een dorp vlakbij Eindhoven dus is een beetje ver maar er is al €30 geboden dus dan moet ik op een euro of 35 gaan zitten en dan + verzendkosten zit je rond de €45 is nog steeds goedkoper maar voor die €15 ga ik hem dan toch liever nieuwe in de winkel halen vanwege garantie etc. Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan