Nieuwe Videokaart: tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaans

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2001
Hallo,

Ben mijn videokaart (Ati Rage 128 pro 32 mb) een beetje beu, bij het spelen van spellen als GTA 3, GTA Vice City, Morrowind en Neverwinter Nights, zijn de grafics vaak zeer slecht en loopt het spel voor geen meter (soms zelfs foutmeldingen!). Maar goed, Ik wil graag een nieuwe videokaart. Heeft iemand misschien tips of ervaringen? ik zoek een Geforce of Radeon ongeveer 128 mb. Maar de prijs is het belangrijks eigenlijk (ben arme student namelijk :S). En die is maximaal EUR 80 - 100. Kunnen jullie me aanbevelingen geven of tips?

Bedankt alvast ;)

Misschien op de een of andere veilingsite er eentje kopen van iemand die naar het allersnelste soul is gegaan.

Met die prijs kom je snel bij een Geforce 5200 of een ATI Radeon 9600 uit.

als je dit topic doorleest, (inclusief de genoemde linkjes) dan denk ik dat je een stuk verder komt..................

Dank jullie wel, weet al een stuk meer!
Iedereen die dit leest: blijf vooral reageren a.u.b!

Groeten,

Ik had eerst een geforce 2 32 mb.

daarna wilde ik een nieuwe kopen, maar ik had ook niet veel geld tot mijn beschikking.

Ik had maart een geforce 4 mx 440 128 mb ddr ram gekocht, maar ondanks al die negatievieteit van de geforce 4 mx series vind ik hem toch wel lekker draaien (voor 69 euri dan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan