Nieuwe Videokaart toch geen effect Sapphire Radeon 5770

• Onderwerp starter Onderwerp starter ameen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Goeie dag
Ik zit met een klein raadsel. Ik heb vandaag een nieuwe videokaart in mijn computer gezet en ik zie toch geen verschil met een spel genaamd battlefield badcompany 2 speel . Ik heb drivers geinstalleerd maar toch heb ik lag ik dacht dat na deze videokaart het probleem zou worden opgelost.

Dit zijn mijn vorige specs
2GIG ram geheugen
OCZ MOD EXTREEM -PRO 600 W
Asus P5B-VM DO, Q965 (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA, 1394)
Intel Pentium D 915 Dual Core (S775. 2,8 GHz. 800 MHz. 2x2MB. Boxed)...
Sapphire Radeon 5770 1 GIG

Dit zijn de specs die ik nu heb ik had daarvoor videokaart nvidea Geforce 9500 GT en VOeding van 450 W . Die heb ik dus vervangen.

een videokaart is net zo goed als de processor.
Dus een beter moederbord met snellere processor zal meer resultaat geven.

Je specificatie's zijn nog steeds veel te slecht om het spel te spelen.

2GIG ram is eigenlijk te weinig, maar je processor is echt helemaal de underdog hier.. Meer ram en een nieuwe processor zou het moeten verkomen, maar wanneer je dit wil zal je waarschijnlijk ook een nieuw moederbord en ander ram moeten komen om alles te laten passen..

Groeten Lucas

2 GB Ram is nog redelijk het gaat vooral om de snelheid van het geheugen.
De processorserie, de Intel Pentium D is de slechtste dual core processor die mogelijk is.
Die moet zeker vervangen worden.

Dan heeft die niet goed geluisterd.
Zie de processor ook nergens in de benchmarks.

Al vind ik wel dat er ergens een verbetering moet zitten.Wellicht in andere games.
Van een 9500 naar een 5770 moet merkbaar/meetbaar zijn.

Al vind ik wel dat er ergens een verbetering moet zitten.Wellicht in andere games.
Van een 9500 naar een 5770 moet merkbaar/meetbaar zijn.

Zou je wel denken idd, maar ik had ooit eens een nieuwe graka, mobo, ram en voeding vervangen (HD4670 en 4GB ram) Terwijl ik eerst 2GB ram had en geen graka en een 3.0 Ghz single core pentium4. Maar ik had nog steeds even veel fps op cod1. Geen verbetering dus totdat ik een nieuwe processor aanschafde.

Wat een pech heb ik zeg :shocked:

Zit er niets anders op dan een andere processor kopen zou een

Intel Processor Core 2 Duo E7500, s775 geschikt zijn graag reacties moet niet te duur zijn heb niet zoveel geld.

Waarom koop je niet nieuwe onderdelen voor een nieuwe pc en breng je je goede onderdelen naar die computerzaak en laat je dan het hele ding assembleren?
Windows installeer je zelf.

Okeej zo te zien heb ik een slechte processor. Ik ben van plan die te vervangen door

Intel Processor Core i5-650, s1156
3.20GHz,1333MHz,4MB,BOX

En een moederbord Asus Moederbord P7P55D-E LX,s1156

Graag wil ik een reactie wat jullie er nu van vinden. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan