Nieuwe videokaart voor Hp Slimline model

• Onderwerp starter Onderwerp starter DMR8
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DMR8

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2011
Ik heb een HP s3525.nl pc waarvan de videokaart is doorgebrand (te zwak voor bepaalde games).
Onder het kopje Radeon HD3450 van deze link. Ik ben naar de winkel gegaan en kocht deze kaart thuis gekomen blijkt de kaart te groot te zijn. Verder gaan zoeken op het internet en ik zag deze kaart. Nu weet ik niet zeker of deze in de computer gaat passen door de heatsink. Kan iemand me hierover adviseren.

---Edit---
De kaart is vooral bedoeld om games mee te spelen.

Laatst bewerkt:
hmmm

ik zal je het slechte nieuws maar vertellen
er zijn 3 echte grote factoren waardoor jij met die slimline pc nooit goed zult kunnen gamen

1 het is slimline deze type pc's zijn erg klein en daar past vrijwel geen game kaart in ze zijn op maat gemaakt
2 de voeding, de voeding van deze pc'tjes zijn niet wat je noemt je van het
je kan ze vaak niet beter dan 350watts krijgen iets waar een game kaart niet genoeg aan heeft
3 de airflow, een game kaart gaat hitte produceren zon slimline geval zal dus overhit raken met een goede game kaart

al met al een slimline pc is net een laptop je kan maar kleine aanpassingen doen

de HD5450 is geen game kaart

Laatst bewerkt:
Ok bedankt voor je eerlijkheid maar kan iemand me een videokaart aanwijzen die mijn voeding dan wel aan kan. Het is er een van 160W dus je hebt gelijk dat je niet eens boven de 350W krijgt. Maar ik zou wel willen zeggen dat het niet perse een game kaart hoeft te zijn wel wil ik dat ie minstens 512MB is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan