Hallo,
helaas is mijn videokaart van mijn Medion PC, een MD 8822 (maart 2007), overleden.
Ik wil dus een nieuwe kaart voor dit beestje kopen.
Hieronder alle specificaties van mijn PC;
- Intel Core 2 duo processor E6400 (2,13 GHz, 2 MB L2 cache, 1066 MHz FSB )
- 2x 1GB DDR2 SDRAM (533 MHz 64-bits)
- Nvidia Geforce 7650 GS (PCI-e)
- Voeding = max dc output van 300 watt (zo staat het op de sticker)
- Moederbord = MS-7318 (van Medion?)
- SATA 320 GB
- Windows Vista home premium
- Analoge tv-tuner (losse kaart)
- Losse PCI geluidskaart (losse kaart)
De belangrijkste factor voor de nieuwe kaart is denk ik de voeding en dat het een single-slot kaart moet zijn omdat er simpelweg niet genoeg ruimte in de PC aanwezig is (als ik het zo bekijk).
Wie kan mij helpen met het kiezen van een nieuwe videokaart? Rekening houdend met de voeding van 300 watt en de single-slot eigenschap.
Verder wil ik ook graag 2 beeldschermen kunnen aansluiten, maar dat kan tegenwoordig op elke kaart geloof ik.
Het zal dus geen hi-end pro game kaart worden omdat de voeding dit niet aan kan, dit hoeft ook niet want deze kaart die er nu in zat beviel eigenlijk prima. De kaart moet dus minimaal de zelfde prestaties leveren als de huidige, beter mag altijd, maar moet wel werken met de huidige voeding en andere componenten, wil geen andere onderdelen vervangen..
Oh ja, en als het even kan is deze kaart ook nog te koop bij Informatique, deze winkel zit vlak bij mij.
Bedankt alvast!
helaas is mijn videokaart van mijn Medion PC, een MD 8822 (maart 2007), overleden.
Ik wil dus een nieuwe kaart voor dit beestje kopen.
Hieronder alle specificaties van mijn PC;
- Intel Core 2 duo processor E6400 (2,13 GHz, 2 MB L2 cache, 1066 MHz FSB )
- 2x 1GB DDR2 SDRAM (533 MHz 64-bits)
- Nvidia Geforce 7650 GS (PCI-e)
- Voeding = max dc output van 300 watt (zo staat het op de sticker)
- Moederbord = MS-7318 (van Medion?)
- SATA 320 GB
- Windows Vista home premium
- Analoge tv-tuner (losse kaart)
- Losse PCI geluidskaart (losse kaart)
De belangrijkste factor voor de nieuwe kaart is denk ik de voeding en dat het een single-slot kaart moet zijn omdat er simpelweg niet genoeg ruimte in de PC aanwezig is (als ik het zo bekijk).
Wie kan mij helpen met het kiezen van een nieuwe videokaart? Rekening houdend met de voeding van 300 watt en de single-slot eigenschap.
Verder wil ik ook graag 2 beeldschermen kunnen aansluiten, maar dat kan tegenwoordig op elke kaart geloof ik.
Het zal dus geen hi-end pro game kaart worden omdat de voeding dit niet aan kan, dit hoeft ook niet want deze kaart die er nu in zat beviel eigenlijk prima. De kaart moet dus minimaal de zelfde prestaties leveren als de huidige, beter mag altijd, maar moet wel werken met de huidige voeding en andere componenten, wil geen andere onderdelen vervangen..
Oh ja, en als het even kan is deze kaart ook nog te koop bij Informatique, deze winkel zit vlak bij mij.

Bedankt alvast!
Laatst bewerkt: